掃呢頁CODE去手機

2019年8月5日 星期一

【爆相爆片】跌Watt陳茵媺多倫多商場湊仔 孻女Camilla嗲爆黐實 __,爆相爆片,陳茵媺,

 (讀者提供照片/IG圖片)
陳茵媺(Aimee)最近撇下老公陳豪,帶了三名子女返娘家加拿大放暑假兼探親。返到自己地頭,Aimee放下戒心,由於子女年紀還小都十分活潑,Aimee即 ...


陳茵媺(Aimee)最近撇下老公陳豪,帶了三名子女返娘家加拿大放暑假兼探親。返到自己地頭,Aimee放下戒心,由於子女年紀還小都十分活潑,Aimee即使帶他們逛商場都睇到實,以策安全。



讀者梁先生日前透過《蘋果》的「爆相爆片」目擊Aimee帶着子女到多倫多Hillcrest Mall遊玩,梁先生在電話中說:「當日下午4點半,我見到陳茵媺帶咗3個小朋友出現商場,商場中有個叫做夏天嘅聖誕老人活動,有一個聖誕老人着住夏威夷T恤同短褲,佢同現場啲小朋友講古仔,陳茵媺正同佢啲細路仔睇聖誕老人講故事。喺活動之後,陳茵媺同子女同佢嘅友人就繼續行商場,佢仲行埋一邊玩自拍。」相中所見,素顏的Aimee一身便服,T恤同短褲,同平日打扮索爆拎名牌手袋現身活動,判若兩人,明顯「跌Watt」。Aimee孻女Camilla嗲爆黐實媽咪,佢表情多多,又活潑蹦跳,唔怪得成日都冧爆爹哋。



-----------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



Aimee日前帶着子女到多倫多行商場。  (讀者提供照片) Aimee日前帶着子女到多倫多行商場。 (讀者提供照片)
素顏的Aimee一身便服,T恤同短褲,同平日打扮索爆拎名牌手袋現身活動,判若兩人。  (讀者提供照片)

素顏的Aimee一身便服,T恤同短褲,同平日打扮索爆拎名牌手袋現身活動,判若兩人。 (讀者提供照片)
孻女Camilla表情多多。  (讀者提供照片)

孻女Camilla表情多多。 (讀者提供照片)
 Aimee撇下老公陳豪,帶了三名子女返娘家加拿大度暑假兼探親。 (IG圖片)

Aimee撇下老公陳豪,帶了三名子女返娘家加拿大度暑假兼探親。 (IG圖片)
 Aimee平日出席活動時必精心打扮 。(IG圖片)

Aimee平日出席活動時必精心打扮 。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!