掃呢頁CODE去手機

2019年9月16日 星期一

陳自瑤:谷盡32C咪咪!陳自瑤化身仙子起舞 __,陳自瑤,

WOW~藝人陳自瑤(YoYo)為豐胸公司擔任代言人並拍攝電視廣告,廣告片已出街,YoYo於片中穿着一條超長尾的低胸晚裝裙,谷胸上陣的她更力騷32C上圍 ...


WOW~


藝人陳自瑤(YoYo)為豐胸公司擔任代言人並拍攝電視廣告,廣告片已出街,YoYo於片中穿着一條超長尾的低胸晚裝裙,谷胸上陣的她更力騷32C上圍,跳起舞來就如仙子一樣,相當優雅。


YoYo接受東網訪問時坦言拍攝時都相當辛苦,未計化妝、整頭,當日都拍了八、九小時,既要揈裙尾,又要不時跳舞,拍完條腰相當攰。她謂:「條裙尾好長,嗰PART係成個廣告拍得最耐,又要揈得好,又要配合埋表情,有啲難度,而跳舞時就有個男partner,之前為咗拍攝都有專登練習,但拍時係咪真係用得晒出嚟呢?唔係囉!好多嘢都係睇現場配合,即刻排即刻跳,好在效果出嚟都好好,自己都開心嘅!」YoYo又表示為突顯身段,條裙相當窄,拍時她都怕會走光,她笑謂:「拍時佢哋不斷叫我挺直啲個身,我話唔得喇!就嚟爆喇!一挺直或者吸大啖啲氣就爆,所以惟有盡量,亦叫身邊工作人員幫我睇實有冇走光。」


問到是否首次擔任豐胸代言人時,她謂:「係呀!之前拍過好多纖體廣告,主要豐胸嘅係第一次,而且係第一次咁性感演繹一條廣告片。(拍時不斷要Close Up個胸,會否感尷尬?)其實都有少少,因為現場好多工作人員、攝影師都係男士,但豐胸廣告一定要咁拍,但拍拍吓都好自然。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!