掃呢頁CODE去手機

2019年9月6日 星期五

【賭王又準備抱孫】何猷啟認老婆懷孕8個月陀B女:比較想低調 __,何猷啟,何鴻燊,賭王,

【新增回應】賭王三房孻仔何猷啟今年2月宣佈與國產女友GiGi已註冊結婚,同年4月承認已有一個11月大的囡囡Tittania,囡囡現已一歲多,原來猷啟今 ...


【新增回應】

賭王三房孻仔何猷啟今年2月宣佈與國產女友GiGi已註冊結婚,同年4月承認已有一個11月大的囡囡Tittania,囡囡現已一歲多,原來猷啟今年再度做爸爸,GiGi再度大肚,日前被傳媒影到「一家四口」在中環行街,GiGi已明顯見肚,他們亦小心照顧同行的囡囡。



《蘋果》今日聯絡猷啟恭喜他再榮升人父,他表示:「好開心,有BB,不過我哋都比較想低調,到BB出世會通知大家。」再問到今胎BB的性別,他就未有透露。據知GiGi雖然陀B不算太增磅,如上一胎手腳纖幼,但已懷孕8個月,預產期將會是11月,即是猷啟兩年抱兩,再度為賭王家族添第三代,而今胎將會再生女。



何猷啟胞姊何超蓮將再做姑媽,她今日回覆《蘋果》時說:「好開心,好開心,好恭喜佢呀,其實知道咗一段時間,冇同大家公開講,多謝大家關心,好期待BB出世。」

-----------------------------

【撐學生】

召集有心人 撐學生全年睇《蘋果》

立即按此




鍾意就快D Share啦!