掃呢頁CODE去手機

2019年9月21日 星期六

李施嬅:山聰背Alex攬女 《金宵》李施嬅原來去咗… __,李施嬅,李詩韻,陳山聰,

Alex同阿蕭失聯,原來去咗…?無綫熱播劇《金宵大廈》大受追捧,最近呢兩集講到「Alex」李施嬅同「阿蕭」陳山聰失聯,唔少觀眾都好緊張劇情,追問究竟A ...


Alex同阿蕭失聯,原來去咗…?


無綫熱播劇《金宵大廈》大受追捧,最近呢兩集講到「Alex」李施嬅同「阿蕭」陳山聰失聯,唔少觀眾都好緊張劇情,追問究竟Alex去咗邊?


原來佢去咗上海呀…不過係喺現實中啫!未知Alex係咪上咗失蹤嘅航班,但施嬅就真係搭咗飛機去工作,佢喺社交網上載美食照同工作照,不過佢都好關心Alex行蹤:「啊(阿)蕭,靚寶 今集我消失了 我是真的想回來 但是沒辦法回來 你們會等我嗎?」網民都留言話好想佢快啲返嚟呀!


而尋晚山聰就喺Instagram開Live同大家傾吓偈,佢好多謝大家嘅支持,仲透露Alex下個星期會出現番添!而即將喺10月初生日嘅佢,竟然背Alex攬女,唔通佢唔記得咗「流星雨的約會」?其實係佢姨甥女芯芯,同佢提早慶祝啫~觀眾都好心急想知佢同Alex嘅發展呀!


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!