掃呢頁CODE去手機

2019年9月21日 星期六

張美妮:笑咪咪改咗名喇!張美妮愛女百日宴勁溫馨 __,張美妮,

張美妮同老公為愛女搞百日宴。藝人張美妮之前替老公KK誕下千金,之前大家一直只稱呼B女為「笑咪咪」,原來B女叫黃洛雯,現時已三個月大,美妮與老公就為愛女 ...


張美妮同老公為愛女搞百日宴。


藝人張美妮之前替老公KK誕下千金,之前大家一直只稱呼B女為「笑咪咪」,原來B女叫黃洛雯,現時已三個月大,美妮與老公就為愛女搞了個百日宴,更邀請了圈中好友張嘉兒、孟瑤及陳爽等一眾靚媽出席。而美妮亦將百日宴上影的全家福放上社交網,見洛雯穿了白色紗裙、頭上更有靚靚頭箍,人如其名,不停笑咪咪的,相當可愛。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!