掃呢頁CODE去手機

2019年9月21日 星期六

《金宵大廈》:《金宵大廈》意識踩界!鄧佩儀變狂野公仔 __,鄧佩儀,金宵大廈,

鄧佩儀豁出去!藝人鄧佩儀最近成為「綜藝女王」,主持的綜藝節目一個接一個,當中《長命不老》走訪不同地方尋覓養生秘方。向來怕痛兼驚青的她,平日遠距離發現蜜 ...


鄧佩儀豁出去!


藝人鄧佩儀最近成為「綜藝女王」,主持的綜藝節目一個接一個,當中《長命不老》走訪不同地方尋覓養生秘方。向來怕痛兼驚青的她,平日遠距離發現蜜蜂都會嚇到花容失色,今次卻肯「為藝術犧牲」,鼓起勇氣嘗試刮痧,她說:「刮完之後原來好似大病咁,但幾日後真係有重生嘅感覺。」不過她仍未敢「拔罐」,記者取笑她日後生B點算?她即說:「母愛好偉大,聽人講好多女仔到時就會變得勇敢,希望我都係」


冇心理障礙


鄧佩儀在新劇《金宵大廈》中與演員黃子雄演父女,得悉對方私藏矽膠公仔作伴訴心事,且反對她與南亞裔男生發展感情,二人漸生摩擦,期間她與公仔「互換靈魂」!對於被指意識「踩界」,她卻完全不當一回事:「再大膽啲嘅嘢都試過,好似床戲、大露背等,今次反而花咗好多心機去創造矽膠公仔嘅性格,例如狂野啲好定天真啲好。有樣嘢比較難忘,就係劇情要求我不時抱住公仔,依家我先發現原來公仔裏面有鐵嘅成分,抱住佢周圍走真係有啲分量。」她又笑言接獲劇本後想過,若自己爸爸都有此癖好,可能她會覺得惡心,但拍畢後改觀,覺得只是「正常需要」,不用大驚小怪。


暫沒有劇集在身的她,稍後將飛往韓國參加好友的告別單身派對,預計逗留一星期,身為「韓國控」的她未出發先興奮,打算全程投入「玩盡佢」!
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。
 



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!