掃呢頁CODE去手機

2019年9月21日 星期六

田蕊妮:父女合唱勁感動!田蕊妮處女騷淚灑舞台 __,田蕊妮,

田蕊妮第一次開演唱會,搵埋爸爸一齊上台合唱。藝人田蕊妮(阿田)入行以來首個處女騷《KRISTALTINNEWSTARTLIVECONCERT》於麥花臣 ...


田蕊妮第一次開演唱會,搵埋爸爸一齊上台合唱。


藝人田蕊妮(阿田)入行以來首個處女騷《KRISTAL TIN NEW START LIVE CONCERT》於麥花臣場館舉行,除了老公外,獲不少圈中好友如黎諾懿、吳業坤、洪永城、鄭世豪、鮑起靜、阮兆祥、譚俊彥夫婦、陳嘉寶、賴慰玲等捧場。甫開騷阿田已感動眼濕濕兼抹眼淚,穿黑白高衩露背褲出場的她,先講笑嫌掌聲太短,笑說:「多謝大家咁動盪嘅時候都嚟支持我,你哋係咪真係支持我㗎?有啲嘢你以為係,其實唔係,想講你係嚟支持一個準備咗70年嘅長者,今年想攞生果金,但係仲未搞到,佢就係我最尊敬嘅爸爸,第一個田爸爸嘅演唱會開始!」


一出世就識唱歌


隨後,外表極Young的田爸爸戴黑超、着黑Tee和牛仔褲上台,唱着英文歌,阿田旁聽如小粉絲,現場有人叫Encore及讚田爸有型,阿田說:「有型呢!一把充滿經歷嘅聲音,一個充滿脂肪嘅肚腩。」父女合唱《月亮代表我的心》後,阿田多謝爸爸支持和栽培及祝爸爸上周生日快樂時,一度感動得咽哽,田爸則笑稱是女兒捧自己上台。阿田稱會忍喊,但講到童年逸事時,又不禁眼濕濕說:「細個係獨居兒童,因為爸爸媽媽出去做嘢,哥哥大我七年,佢忙住出面發展自己嘅愛情事業,所以獨留妹喺屋企。喺屋企會發夢自己台上載歌載舞,因為受爸爸影響,一出世就識唱歌,三歲就識唱晒全首《月亮代表我的心》,細個食完晚飯,就會攞把梳當咪,喺屋企人面前載歌載舞。」


畀阿媽打當練高音


她又自認性格好怪,每逢被媽咪打,會當練高音,街坊樓上樓下也有不少Fans。阿田93年參加「未來偶像爭霸戰」獲金獎入行,笑言全因耳仔靚、額頭飽滿,面相有少年運,現場播出當年的得獎片段,之後她再唱出當年的得獎歌《一首獨唱的歌》。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!