網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月1日 星期日

梁安琪(四太):四太透露超盈未出得院 B女中文名都未改 __,四太,梁安琪,超盈,

見四太嘅表現就知超盈依家應該復原得唔錯。賭王何鴻燊四房女兒何超盈上周三誕下8磅多的B女「荷包蛋」,四太梁安琪於下午4時25分和2名女友人來到醫院,她表 ...


見四太嘅表現就知超盈依家應該復原得唔錯。


賭王何鴻燊四房女兒何超盈上周三誕下8磅多的B女「荷包蛋」,四太梁安琪於下午4時25分和2名女友人來到醫院,她表示來看何生順便探女。問到超盈出醫未?她謂:「未呀。」問到改了中文名未?她都說未,之後便急急和女友上樓。而三太陳婉珍就在2點離開醫,沒有說話便上車離去。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!