掃呢頁CODE去手機

2019年9月19日 星期四

馬蓉:有圖有真相 馬蓉突然佗B:孕媽媽 __,馬蓉,

馬蓉突然上載一張大肚孕婦漫畫到社交網,即時惹起爭議。內地男星王寶強與前妻馬蓉的離婚訴訟雖然已經告一段落,但馬蓉卻是非纏身,同王寶強分身家後,不時晒名車 ...


馬蓉突然上載一張大肚孕婦漫畫到社交網,即時惹起爭議。


內地男星王寶強與前妻馬蓉的離婚訴訟雖然已經告一段落,但馬蓉卻是非纏身,同王寶強分身家後,不時晒名車靚錶、名牌手袋和新款時裝外,更捲入桃色風波。


佢突然喺社交網發文,上載一張孕婦卡通圖像,留言:「迎接新生命到来。」又標籤寫上「孕媽媽」,即令大批網民熱議,揣測佢暗示懷孕,更對佢疑似突然佗B感到離奇!
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!