掃呢頁CODE去手機

2019年9月19日 星期四

為抗爭小朋友心痛 __,

吳日言回想睇新聞見到年輕示威者被打至重傷,淚盈於睫。
眼見現時香港局勢,不少家長已為仔女安排後路,吳日言的囡囡Bea雖然只得十個月大,萬一將來局勢有變,會送她去英國讀書。是否對香港教育制度無信心?吳日言的 ...


眼見現時香港局勢,不少家長已為仔女安排後路,吳日言的囡囡Bea雖然只得十個月大,萬一將來局勢有變,會送她去英國讀書。是否對香港教育制度無信心?吳日言的老公Barry坦言一直都冇,相反吳日言認為香港也有好學校,想囡囡在港讀書學中文,二人都睇中銅鑼灣的聖保祿學校。該校學生曾組人鏈表達訴求,吳日言大讚:「好勇敢,畀着我可能會諗做呢啲會唔會好辳?會唔會俾人排擠?但佢哋為自己嘅地方做嘢,有自己思想,覺得啱就行出嚟。」

相關新聞:【曾簽Juno】離開後發展更好



雖然囡囡只有十個月大,但吳日言坦言要為她未來作好安排。互聯網圖片 雖然囡囡只有十個月大,但吳日言坦言要為她未來作好安排。互聯網圖片
聖保祿學校學生早前組成人鏈表達訴求,吳日言大讚勇敢。資料圖片

聖保祿學校學生早前組成人鏈表達訴求,吳日言大讚勇敢。資料圖片

若囡囡長大要參與示威,會否反對?吳日言謂:「我有代入去睇新聞,如果我嘅小朋友行出嚟,我上前線都冇仔女上前線咁傷心。如果個女喺最前線,唔好話受唔受傷,就算每日去抗爭,我可以為佢做啲乜?𠵱家嘅小朋友就係為我嘅下一代去爭取,所以睇到好心痛。」更越說越激動,熱淚盈眶。




鍾意就快D Share啦!