掃呢頁CODE去手機

2019年9月19日 星期四

唐詩詠:單身嘆好悶 唐詩詠求人妻翠如陪玩 __,唐詩詠,黃翠如,

一個人去旅行又真係悶咗啲嘅。唐詩詠到尖沙咀出席出席美容儀器活動,她透露每日也會敷面膜護膚,但過住甚少主動為男友敷面膜,會透過「引誘」令對方護膚,她笑說 ...


一個人去旅行又真係悶咗啲嘅。


唐詩詠到尖沙咀出席出席美容儀器活動,她透露每日也會敷面膜護膚,但過住甚少主動為男友敷面膜,會透過「引誘」令對方護膚,她笑說:「當另一半見到你貪靚,佢就自然就會敷面膜。」


唐詩詠剛與黃翠如近日到紐約工作三日,隨後她懇求黃翠如逗留紐約,一起四處遊玩,她笑說:「佢依家有家室,所以要問埋佢老公蕭正楠,好彩佢都知我悶,所以應承,畀咗一日我哋,好過冇啦。


唐詩詠被問到在紐約可有艷遇?她笑說:「冇呀,不過坐出租單車,個意大利司機送咗個goodbye kiss畀我,我當堂時都呆咗,哈哈。(靚仔?)OK啦,大概30幾歲。(有冇問你攞電話?)我畀佢錫完,都有啲嚇親。」唐詩詠又稱現在很享受一個人的時光,強調自己是單身。


講到舊愛洪永城在她與黃翠如上載的照片留言,笑言她們將紐約影到好像日本,她笑說:「有冇搞錯,我哋好畀心機影架,係景嘅問題,唔關人事,佢夠將日本影到香港咁。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!