掃呢頁CODE去手機

2019年9月10日 星期二

方力申疑中暑四連嘔自扣保命 __,方力申,

方力申近半年來不停操水。
方力申疑中暑四連嘔自扣保命為挑戰11月舉行的45公里香港慈善環島游,在香港泳壇有「飛魚王子」之稱的藝人方力申自今年3月以來,幾乎每星期七日都進行地獄式 ...


方力申疑中暑四連嘔自扣保命

為挑戰11月舉行的45公里香港慈善環島游,在香港泳壇有「飛魚王子」之稱的藝人方力申自今年3月以來,幾乎每星期七日都進行地獄式訓練,惟昨日發放練習10公里的片段中,其身體狀況明顯欠佳,面容扭曲並四次噴射式嘔吐,令網民表示擔心,認為環島游猶如搵命博!

方力申昨日在Instagram上載兩段短片,首段見在海中的他按着浮波,一臉痛苦說頭暈:「仲有差唔多兩公里就到淺水灣,兩公里之前,同隊友講咗bye bye,其實係唔畀一個人游,但係頭先我都講過頭痛,因為啲海浪、喺海再等就更加暈,我話唔得,我寧願慢慢游,你哋一陣追到我再追。如果再停喺度曬住,我塊面又曬到有啲痛,我唔掂喇!我會嘔,其實我依家都可以嘔。」而另一段片,見小方先後扣喉四次並作噴射式嘔吐,不少藝人包括關智斌、吳若希等留言說加油,同時大批網民表示心痛,認為他不應搵命博,擔心其安危。

仲識講笑:唔通Call水警?

小方接受本報電話訪問,坦言拍片當日游剩最後2公里時,因頭暈開始支持不住,故惟有冒險拋下隊友,獨自先游到終點,他說:「自己一個人游返嚟都驚o架,但我真係等唔到,因為喺水等,漂吓漂吓仲暈,又費事喺佢哋面前嘔,惟有慢慢游返去,期間就頂唔住嘔。(最後2公里繼續游?)梗係游埋啦,唔游邊個帶我返去?如果唔係,要call水警,或者搖白旗等遊船河啲人捉我走咩?唔會咁瘀!捱埋佢囉!」

不少網友擔心其狀態,小方指可能在剛過去的周六及周日都游10公里,出現輕微中暑及脫水:「之前兩日天氣熱,要不停咁游,無形中會消耗唔少水分,加上啲海水又涼,會飲少咗水,所以出現脫水情況,會想嘔同頭痛。到今朝我6點操水,游咗4個鐘,依然都係有啲頭痛。」他指泳手游水時出現頭暈非常普遍,有需要時會服暈浪丸:「游10公里前食咗薯仔,嘔嘅時候已經游咗8公里,因為我食過啲朱古力味嘅energy bar,所以嘔出嚟咪咁嘅色。」並笑言為免引起觀眾不安,上載片段前已把嘔吐聲「滅聲」,又指每次練水都會帶一個繫着其腰部的浮波,內有食水、食物及攝錄機,故兩段片都是自拍。

10月升級練游30公里

自3月練水以來,最長一次是游17公里,小方透露計劃於10月初開始加操游30公里,11月個人挑戰當日才正式游45公里:「所以挑戰當日真係好睇狀態、體能,鬥智鬥力。之前冇諗過咁辛苦,始終泳池水同海水係好唔同,仲有海水嘅水質同逆流等等唔同因素,都會影響表現。」而昨晚他上載邊敷面膜邊感謝各界關心的短片,並說:「除咗屎尿屁之外,大家連嘔都咁鍾意睇,哈哈!依家我最需要係眠一眠同敷mask補濕。」

現年39歲的小方於9歲開始接受游泳訓練,為兩項香港個人游泳紀錄保持者,現在更是首位挑戰環島游的華人,是次挑戰希望籌集450萬港元善款,讓45萬名缺水的貧困人口提供潔淨食水。據環島游官方網頁顯示,截至昨日已籌得逾170萬港元,當中藝人佘詩曼及丁子高分別捐出10萬元及5.5萬元作支持。






鍾意就快D Share啦!