掃呢頁CODE去手機

2019年9月10日 星期二

後生仔埋嚟睇:另一半多疑Check手機!楊洛婷開Live拆掂佢 __,楊洛婷,

男友咁多疑,楊洛婷會點拆?另一半成日疑神疑鬼,懷疑你出軌,真係屢見不鮮。網民Mary就成日遇到呢啲問題,搞到佢唔知點算好。索太楊洛婷有計,諗到招絕世好 ...


男友咁多疑,楊洛婷會點拆?


另一半成日疑神疑鬼,懷疑你出軌,真係屢見不鮮。網民Mary就成日遇到呢啲問題,搞到佢唔知點算好。索太楊洛婷有計,諗到招絕世好橋,幫Mary拆掂佢。


網民Mary:「我同男友年紀相差15年,唔知係咪因為咁,每次我同朋友去街,男友都會好多疑,又會偷睇我嘅手機,令到我覺得好煩,有乜嘢方法可以令男友放心一啲,唔好成日疑神疑鬼?」


楊洛婷:「其實好簡單,你有冇做錯事先,你係咪因為做錯咗啲嘢令到你男朋友咁諗呢?係咪你身邊有好多後生仔黐住你呀?如果冇嘅話,咁好簡單,依家最興開live,你24小時開live畀佢,去廁所又開可以live、沖涼又可以開live、刷牙又可以開live,咁你話喇,佢睇住你24小時點會驚吖?咁係咪?試吓咪得囉!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!