掃呢頁CODE去手機

2019年9月16日 星期一

楊明:楊明開第三間分店 莊思明下半生靠晒男友 __,楊明,莊思明,

恭喜晒~藝人楊明第三間燉湯店開幕,陳煒、陳曉華、張振朗、林淑敏、許家傑、余思霆、朱敏瀚、莊思華等撐場,因開工未能現身的楊明女友莊思明有拍片道賀,揚言下 ...


恭喜晒~


藝人楊明第三間燉湯店開幕,陳煒、陳曉華、張振朗、林淑敏、許家傑、余思霆、朱敏瀚、莊思華等撐場,因開工未能現身的楊明女友莊思明有拍片道賀,揚言下半生靠晒男友,非常甜蜜。


楊明透露新店與四個拍檔共投資7位數字,資金全由兩間分店所賺的錢湊合,笑言目標於本港19區也有分店,但就未敢諗上市,問到可會到店舖做生招牌?他說:「主要做樓面嘢,收銀唔識,伙記都係叫我出去執餐,通常啲客要求合照都有求必應。(叫思明入股?)冇財政獨立嘛!」


談到思明拍片指下半世靠晒他,楊明笑說:「真係身負重任,同埋佢下半世都應該係交畀我。(承諾咗?)少少不過未計劃結婚嘅嘢。(開晒19間先娶佢?)事業基礎為重,要照顧到未來家庭先。(落定訂封盤!)唔使,都封咗!邊個夠膽同我爭?」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!