掃呢頁CODE去手機

2019年9月11日 星期三

單文柔:小豬比溶化陳展鵬 單文柔偷時間過二人世界 __,單文柔,小豬,小豬比,羅志祥,陳展鵬,

單文柔笑言多得囡囡「小豬比」,令老公陳展鵬變得溫柔體貼!前香港小姐單文柔(Phoebe)今年4月為陳展鵬誕下女兒「小豬比」,現時忙於湊女的Phoebe ...


單文柔笑言多得囡囡「小豬比」,令老公陳展鵬變得溫柔體貼!


前香港小姐單文柔(Phoebe)今年4月為陳展鵬誕下女兒「小豬比」,現時忙於湊女的Phoebe最近接受訪問時已經收身,但她仍嫌未夠弗要再努力。5個月大的「小豬比」變成家中的開心果,除了是父母的快樂泉源,更變成減壓「工具」,她笑說:「BB算好乖,好唔舒服先會喊,仲有佢成日笑到卡卡卡聲,屋企好似有個開心果咁,變成我哋嘅減壓工具。」


Phoebe笑稱要多得女兒溶化展鵬,老公變得溫柔體貼,她笑說:「佢對個女好溫柔,對我都有間接影響,有幾次大家好認真傾嘢,BB望住佢卡卡卡咁笑,見佢個樣係完全溶化咗,BB見Daddy個樣又特別唔同,特別冧滋滋,有時佢放工可能好攰,見到個女就成個人開心晒。」


兩公婆雖然大部分時間也給了女兒,但也不忘偷時間過二人世界,她說:「個女變得好快,好似隔幾日就唔同樣,起碼兩、三歲前都希望多啲時間陪佢成長,但我哋都傾過,因為結咗婚好快就有小朋友,所以都要保留一啲二人世界嘅時間,有時屋企人幫到我哋睇住,就偷時間出去食餐飯,或者去個短旅行。」


Phoebe指再過一、兩年才考慮再生BB,現時會集中精神照顧「小豬比」,夫妻間亦不時為女兒的成長「開會」,她笑說:「我哋嘅共識係睇個女嘅性格,如果個女將來好嗜動,就未必會用傳統教育,可能會畀佢運動方面多啲,最緊要佢開心,有個快樂童年。」




服裝:@I.carene
場地:Kidspace童境


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!