掃呢頁CODE去手機

2019年9月11日 星期三

亡妻情深義重 __,

羅莽感激亡妻對他情深義重,當年患重病都不想他與一對仔女擔心。
羅莽曾有一段婚姻,可惜太太於30年前不幸病逝,由他獨力湊大一子一女。他說:「我25歲結婚,同太太係緣份,我係喺邵氏最光輝日子結婚,邵氏沒落之後冇戲開, ...


羅莽曾有一段婚姻,可惜太太於30年前不幸病逝,由他獨力湊大一子一女。他說:「我25歲結婚,同太太係緣份,我係喺邵氏最光輝日子結婚,邵氏沒落之後冇戲開,我跟爸爸做三行,有時去內地,我好少喺屋企,太太照顧一子一女非常之好。」提到亡妻病逝原因,羅莽說有日發現太太大髀突然有一撻撻瘀痕,檢查後發現已是血癌末期。

憶起太太,外表硬橋硬馬的羅莽也感慨起來,他表示亡妻情深義重:「我覺得太太有偉大精神,唔想我哋擔心佢,因為醫唔到佢,費事我哋辛苦,佢就呃我哋,食安眠藥瞓覺,點知佢食咗落去就斷氣。我太太係非常之偉大,所以之後我教仔女教得佢哋好好,我個女想讀書,我供佢去澳洲讀到碩士,佢𠵱家嫁咗懲教署嘅官唔做嘢,最緊要佢鍾意啦,哈哈!我個仔讀書麻麻哋,我同佢講嘥錢冇所謂,唔好嘥自己時間,結果佢去考消防,𠵱家做咗消防教官。」

相關新聞:【蘋聞重溫】張徹契仔打出名堂




鍾意就快D Share啦!