掃呢頁CODE去手機

2019年9月9日 星期一

劉佩玥開中門喪露 __,劉佩玥,

劉佩玥一身黑色打扮,哀悼最後一年「2字頭」。
劉佩玥開中門喪露200位藝人出席今屆港姐競選,不少「師姐」女星性感示人搶Fo。高海寧、張寶兒與胡美貽等打扮令人眼前一亮,張秀文的「中空露腰裝」與劉佩玥 ...


劉佩玥開中門喪露

200位藝人出席今屆港姐競選,不少「師姐」女星性感示人搶Fo。高海寧、張寶兒與胡美貽等打扮令人眼前一亮,張秀文的「中空露腰裝」與劉佩玥的「黑色超Deep V」更是Hot爆全場!

劉佩玥指打扮除性感外,背後「意義」非凡:「係設計師好友幫眼揀嘅!聽日係我生日,就踏入三字頭,所以諗住一身全黑打扮,為自己嘅29歲進行『喪禮』,所以要凝重啲!下年就着紅色,迎接人生另一個十年。」又指不少朋友為她搞生日派對:「邀請卡上我寫自己18歲咋!」

而張寶兒「忽然一露」,可有問准男友袁偉豪?她甜笑說:「傳咗張相畀佢,但佢冇出聲,應該係支持我健康性感。」高海寧被指較前消瘦,她開心說:「着細咗一個碼,好有滿足感!」另外,吳若希行紅地氈時跣一跣險仆。

張秀文晒深溝,力壓一眾咪神。
  • 張秀文晒深溝,力壓一眾咪神。
高海寧瘦咗,但「峰」勢依然強勁。

  • 高海寧瘦咗,但「峰」勢依然強勁。
蔡思貝熱到標晒汗,心口閃令令。

  • 蔡思貝熱到標晒汗,心口閃令令。



鍾意就快D Share啦!