網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月18日 星期三

《金宵大廈》:《金宵大廈》驚得好笑!播出兩集大受好評 __,金宵大廈,

無綫新劇《金宵大廈》播出兩集已反應熱鬧。藝人陳山聰及李施嬅擔正演出、葉鎮輝監製的無綫劇集《金宵大廈》播了兩集已大獲好評,之前有指《十二傳說》口碑不俗, ...


無綫新劇《金宵大廈》播出兩集已反應熱鬧。


藝人陳山聰及李施嬅擔正演出、葉鎮輝監製的無綫劇集《金宵大廈》播了兩集已大獲好評,之前有指《十二傳說》口碑不俗,無綫才播這套同樣以懸疑、奇幻及前生今生為題材的劇集承接,但想不到劇集一播,反應比《十》劇還要好,先說陳山聰,山聰今次飾演保安阿蕭,既蠱惑抵死,間中又會爆出搞笑對白,雖然如此,但人品又唔錯㗎喎!經常說出「阿蕭精神,服務人群」、「阿蕭精神,蠱惑過人」金句,觀眾睇兩集已經留下深刻印象,而且劇中言論貼地,好似第一集林子善與山聰的寧願搵少啲,住公屋好過買私家樓,同埋第二集施嬅困𨋢,隔住𨋢門同山聰用買樓、租樓比喻愛情的言論,都相當精警。而山聰亦少有演呢一類角色,估唔到一嚟已被觀眾讚賞。


而已離開無綫轉拍美劇的李施嬅演技亦備受讚賞,當中第一集施嬅拗晒腰扮風情、姣女人真係一流,搞笑輕鬆得嚟又生鬼,受委屈演喊戲時,真係睇到個心都酸一酸,相當有戲。當然劇中的黑貓「靚寶」亦是主角之一,觀眾及網民都紛紛喺網上留言,話如果「靚寶」多啲戲份就好。再講其他角色,林子善飾演的賣電話舖頭老闆、劉江飾演的書店老闆、黃子雄飾演的紋身茶餐廳老闆、黃祥興演的自由行導遊及趙希洛主演的古怪媽媽,一出已令觀眾留下深刻印象,而且值得一讚的是此劇的靈異效果、燈光、置景、配樂及拍攝都能營造驚嚇、靈異、奇幻效果,令觀眾呢頭笑完,嗰頭睇到好鬼緊張,極具追看性。


此劇以多個單元組成,之後陸續出現喺「金宵大廈」嘅演員仲有高海寧、張曦雯、譚凱琪、鄧佩儀,而且仲有《十二傳說》的潘朵拉教授林夏薇客串呢!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!