掃呢頁CODE去手機

2019年9月26日 星期四

主持《頭條新聞》唔唱讚歌曾志豪監察政府揭醜惡「驚都要做」 __,

曾志豪相信現時香港經歷的暴風雨可以過去,不久將來可以看到曙光。
曾志豪相信現時香港經歷的暴風雨可以過去,不久將來可以看到曙光。【娛樂人物】港台節目《頭條新聞》以嬉笑怒罵形式諷刺香港時弊,矛頭不時直指特首及一眾高官。 ...


【娛樂人物】港台節目《頭條新聞》以嬉笑怒罵形式諷刺香港時弊,矛頭不時直指特首及一眾高官。主持之一的曾志豪多年來三番四次被高官點名批評,他坦言自己非聖人也會害怕,但另方面卻認為此節目的作用正是要揭露社會、政府的不公及醜惡,絕非做應聲蟲對外唱讚歌,故曾志豪表明:「係有驚過,但係冇辦法。」

撰文︰何永寧

攝影︰林德雄

相關新聞:由「和理非」到冇底線

現年41歲的曾志豪在港台《頭條新聞》中扮演「小豪子」、「徐副官」的角色深入民心,原來他大學畢業不久後已在港台任職,他說︰「我係賣服務畀港台,每年都要傾續約,例如2019至2020年度就提供服務畀《頭條新聞》,到期又再簽,我哋唔係公務員,畢竟係政府架構,數目好分明,屬於第一層人工嘅可能係幾百蚊,所謂劉德華嚟都係嗰個價錢,港台唔係商業機構,唔會有好多budget,就算真係華仔嚟拍嘢,可能佢收嘅人工,都係同我一樣。」



曾志豪和吳志森在《頭條新聞》分別扮演小豪子及太后,諷刺時弊。 曾志豪和吳志森在《頭條新聞》分別扮演小豪子及太后,諷刺時弊。
節目中曾志豪及吳志森扮演徐副官及大元帥,內容對白一針見血。

節目中曾志豪及吳志森扮演徐副官及大元帥,內容對白一針見血。
多年來曾志豪(左)及吳志森曾被高官點名批評,甚至傳過要被踢走。

多年來曾志豪(左)及吳志森曾被高官點名批評,甚至傳過要被踢走。

對得住份糧

每年續約無疑是創作人的金剛圈,尤其主持經常同政府針鋒相對的節目,對於這份擔憂,曾志豪表示︰「我覺得我哋唔好話《頭條新聞》,我哋都屬於電視部裏面嘅公共事務,公共事務好明顯係一個專業嘅新聞部門,新聞講嚟講去無論你用邊個形式,報道、紀錄片特輯、定係一種諷刺類別,其實嗰個角色就係一個把關,甚至乎話係一個好似足球比賽中嘅後衞,我哋真係嘗試將大家所指嘅一啲唔公平或者醜惡嘅事揭露出嚟,希望呢啲事唔再出現喺我哋城市及文化裏面,所以監督、批評、提出檢討建議,基本上係我哋要做,所以我哋嘅薪水,好對得住我哋嘅工作。如果你做《頭條新聞》每一集都係話:『嘩!林鄭今日嘅髮型恤得好靚』,我諗老細真係會同你講:『下年真係唔能夠續約』,我哋嘅新聞角色唔係要唱讚歌。」

相關新聞:【蘋聞重溫】《頭條新聞》屢被點名批評



曾志豪(左)主持港台節目《瘋騷快活人》,深受聽眾歡迎。

曾志豪(左)主持港台節目《瘋騷快活人》,深受聽眾歡迎。

唔敢講港獨

主持《頭條新聞》近14年,曾志豪笑言可能自己層數低,未有任何風雨落在他的身上︰「從來冇試過監製、編導會召你嚟話:『你小心啲呀,真係唔好。』我覺得好幸運,監製就好似我哋創作團隊嘅『李氏力場』一樣,好識得保護我哋,因為我哋做創作或者呢類批評節目,如果聽到呢啲針對意見,你唔係聖人,一定會驚或者會諗係咪唔好講太多,咁你就失去咗效用。係有驚過,你唔係聖人,但係冇辦法。」曾志豪坦言做此類節目如果太多顧慮,節目跟被河蟹根本沒有分別,但他覺得自梁振英年代開始,他們更要小心,特別是「港獨」這條線不能逾越︰「以前所謂最大禁忌都係『六四』、『爭取雙普選』,但係梁振英之後,多咗條線叫做『港獨』,呢條線恐怖過『六四』,唔可以俾人有機會扣你呢頂帽子,所以我哋創作都要留神,唔想有機會俾人話『港獨』,呢個真係唔夠膽,要玩都要好小心。」



感自由收窄

曾志豪覺得香港打從梁振英上任開始,己變得不再熟悉,言論自由被徹底打壓,語氣中多少帶點無奈︰「多年前就算有人話《頭條新聞》陰陽怪氣都好,好快就見到社會輿論有好大迴響。你數番97年時一講完,好快就有人去頂住。又例如林超榮試過諷刺塔利班俾人鬧,但反而大紅,好多人搵佢出書、開講座,證明當時社會好輕鬆,俾人鬧完後,啲人反而覺得你紅,亦知道唔會有嚴重後果。但今時今日俾人針對、開名,已經冇咗以前嗰種調笑『你就發達啦』,𠵱家被點名嘅下一步,可能真係會被除名,𠵱家啲氣氛差太遠。」

70後的曾志豪仔細老婆嫩,大仔四歲、細仔一歲半,一家偏黃的太太陀大仔時正值傘運,經典一幕是老婆挺着大肚,都要到金鐘逛逛。對小朋友的將來,曾志豪說︰「𠵱家我哋點解覺得痛苦?以前搭港鐵,唔會驚佢停站唔行、唔驚會有防暴衝入嚟,𠵱家真係驚,冇做錯都打喎。希望佢哋可以無憂無慮,唔使顧慮自己着乜嘢衫、唔理係咪有病,戴口罩唔使驚俾人話係示威者。我唔知道有冇機會,希望呢個暴風雨會過去,希望我哋嘅將來可以睇到無憂無慮嘅陽光射落嚟。」




鍾意就快D Share啦!