網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月7日 星期六

關智斌當Joey王太后搵10人扶出場 __,Joey,容袓兒,關智斌,

關智斌當Joey王太后搵10人扶出場

關智斌當Joey王太后搵10人扶出場一眾好友很關心祖兒(Joey)病情,其中關智斌(Kenny)坦言已慰問對方,提到Joey稍後將擔任其演唱會嘉賓,他 ...


一眾好友很關心祖兒(Joey)病情,其中關智斌(Kenny)坦言已慰問對方,提到Joey稍後將擔任其演唱會嘉賓,他說:「我決定嗰日全部人都唔會去理我,有10個Dancers本來係同我跳舞,但依家我決定全部係扶住佢出場,佢會好似王太后咁出現。」

而前晚Kenny出席活動,講到好友黃宗澤認衰仔,放飛機不做其演唱會嘉賓,他笑說:「同咗佢講幾時開騷都飛走咗,我心都碎!(佢話自薦幫你拍片。)叫佢拍片太大材小用,係都要上台高歌一曲,之後我可以畀個膠袋佢,還樂壇交代。」提到「密友」張敬軒自薦為其個唱「調音」,他大講有味笑話:「咁抵得諗?佢調完祖兒嗰個音十幾日,仲有時間幫我調音?我今次係處男騷好緊要(口架)!真係要好好哋咁調音!(佢話要用陰力咁調。)要!我第一次難免會緊張,真係要封番利是畀佢!」






鍾意就快D Share啦!