掃呢頁CODE去手機

2019年9月30日 星期一

S.H.E:囝囝同愛犬爭寵 陳嘉樺:當媽真的太幸福 __,S.H.E,陳嘉樺,

勁Sweet!台灣女團S.H.E成員陳嘉樺(Ella)育有一名兩歲囝囝「勁寶」,不時都會喺IG分享育兒生活。Ella最近Upload咗一條片,一開始聽 ...


勁Sweet!


台灣女團S.H.E成員陳嘉樺(Ella)育有一名兩歲囝囝「勁寶」,不時都會喺IG分享育兒生活。Ella最近Upload咗一條片,一開始聽到Ella問囝囝做緊乜,勁寶笑到酒粒都出晒嚟話食緊餅乾,同時間勁寶見到狗狗布丁舔緊Ella,勁呷醋咁揮晒手Say No,仲用萌爆嘅奶音「投訴」︰「布丁不要舔媽媽!」融化一大班Fans!Ella就同囝囝講唔緊要,仲好溫柔咁解釋布丁係撒嬌,點知勁寶神回︰「那我也要!」講完即刻坐言起行,起身撲向Ella同布丁一齊趴喺Ella大腿上面爭寵,場面勁Warm又爆笑!


Ella又留言指因為拍戲同勁寶分開咗一段長時間,亦係自囝囝出世以嚟第一次咁耐冇見媽媽,所以早前就帶勁寶、同朋友去沖繩自駕遊,重拾親子情,令佢有所得着︰「這趟旅程對我也是一個超級大考驗。出發前,勁寶輕微腸胃不適 加上感冒鼻塞流鼻涕,這也是勁寶有生以來最嚴重的生病,所以這一趟的他只能吃白粥白吐司,而且有一個晚上又發燒,還好自己慢慢退燒了,然後我每天都要幫他吸鼻涕。但是這趟旅程,真的把我們分開這段時間,勁寶所有的不捨都補回來了,而他也因為餓太久,回家後超會吃飯,什(甚)麼都說我還要(媽媽覺得生個病賺到會吃飯還不錯),剛剛還跟布丁搶著(着)跟我撒嬌,只能說,當媽這種時刻真的太幸福了!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!