網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月12日 星期六

陳茵媺:人細鬼大!陳茵媺3歲女偷用名牌袋襯衫 __,陳茵媺,

識揀喎!藝人陳豪與陳茵媺3歲愛女Camilla愈大愈靚,仲似足媽咪愛扮靚,但今次唔係單純嘅公主Look造型,而係扮高級版公主!茵媺上載囡囡嘅照片,見C ...


識揀喎!


藝人陳豪與陳茵媺3歲愛女Camilla愈大愈靚,仲似足媽咪愛扮靚,但今次唔係單純嘅公主Look造型,而係扮高級版公主!


茵媺上載囡囡嘅照片,見Camilla着上印有茉莉公主嘅紗裙,擺出丁字腳,但重點就係喺手袋同鞋上,都係粉紅色襯到絕,而且仲係名牌,人仔細細就咁有眼光!茵媺就大爆Camilla偷咗佢個手袋,因為同佢對鞋好襯,粉紅色配粉紅色,金扣帶配金扣帶,之後仲獨自一人擺甫士,再主動叫影相!仲唔係有其母必有其女?不過茵媺就話唔知囡囡喺邊學返嚟!


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!