網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月12日 星期六

文雪兒:文雪兒組麗亞同學會遊埠 米雪變正能量公主 __,文雪兒,米雪,

文雪兒(前排左起)、鮑起靜、米雪、梅小青、魏秋樺、潘志文(後排左起)、羅樂林、劉家豪和劉緯民一同出席飯局。資深藝人文雪兒、米雪、潘志文、鮑起靜、劉緯民 ...


文雪兒(前排左起)、鮑起靜、米雪、梅小青、魏秋樺、潘志文(後排左起)、羅樂林、劉家豪和劉緯民一同出席飯局。


資深藝人文雪兒、米雪、潘志文、鮑起靜、劉緯民、羅樂林、魏秋樺和金牌監製梅小青、劉家豪昨晚相約聚餐,文雪兒說:「我哋今晚玩到癲晒,講番當年開工嘅趣事,仲計劃約埋一齊去泰國,連日子都定埋,我哋呢個Group叫做麗亞同學會,意思係麗的同亞視嘅同學。」席間大家重拾回憶,分享兒女經,她說:「米記(米雪)最正能量喇,截唔到車佢都好開心話,『冇所謂啦…喺度欣賞吓中環啲夜景…』我哋就封咗佢做正能量公主。」


文雪兒又大讚米雪好人:「佢見到啲人埋位影相時唔記得揸唇膏,佢就喺啲相度P圖,幫我哋揸番晒,太好人、太無私喇!今次趁大家一齊聚會補祝米記、小青姐(梅小青)同魏秋華生日,我哋每次都想搵啲嘢嚟慶祝吓、吹吓蠟燭 make a wish,希望香港會更好,其實冇人係啱啱生日嘅!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!