掃呢頁CODE去手機

2019年10月18日 星期五

曹思詩:獻多個第一次 曹思詩咀女打冷震 __,曹思詩,

曹思詩身材火辣,做自家泳衣生招牌最適合。前年推出寫真集的藝人曹思詩(Cc),近一年曝光率減少,其實她一直忙爆!除了搞泳衣生意親身做Model吸客,又在 ...


曹思詩身材火辣,做自家泳衣生招牌最適合。


前年推出寫真集的藝人曹思詩(Cc),近一年曝光率減少,其實她一直忙爆!除了搞泳衣生意親身做Model吸客,又在內地拍了多套網劇,更獻出首次「She She」親熱,感覺打冷震。


無綫藝人曹思詩擁弗爆身形及黝黑膚色,近月做老闆娘搞泳衣生意,親自做marketing及生招牌,相當有頭腦,她說:「我同朋友都鍾意陽光與沙灘,傾傾吓覺得可以搞泳衣生意,依家開始做埋設計。我哋啲款式比較簡約,針對鍾意曬到好靚Bikini印嘅女仔。」


返無綫拍劇


雖然忙搞生意,但其實Cc一直沒有放棄演藝事業,去年簽約王晶,到橫店拍了多套網劇,初次吊威吔及做打女。古銅色肌膚的她笑言拍攝古裝劇感覺特別,最難忘是在電視版《倩 女幽魂》獻出「女女」初吻,與「春卷」王寶葆拍親熱戲:「第一次同女仔錫,佢個唇好厚,我感覺有啲打冷震。」打戲方面,Cc親身上陣拍攝,一嘗做打女滋味:「啲動作我即學即拍,發覺要打得靚真係好難,可能之後會報讀電影武術班。」最近她回歸無綫拍劇,希望香港觀眾不會忘記她。


難搵另一半


外形索爆的Cc原來單身多年,她表示去年經常不在香港,找另一半相當困難,而且不想跟圈中人拍拖:「如果見到另一半同另一個人親熱,我會呷醋。(擇偶條件?)要孝順、鍾意運動同寵物。(考慮搵外籍男友?)我唔介意任何國籍,但就冇試過,香港人始終同聲同氣, 唔急都等咗咁耐。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!