掃呢頁CODE去手機

2019年10月18日 星期五

【送奶茶慰警】奔「七」陳百祥揚言若做警務處長:兩個月前已開真槍 __,陳百祥,

荷蘭叻早前探警察時,竟然鼓勵警員開真槍。(網上截圖)
曾到警總撐警的「荷蘭叻」陳百祥,早前與明星足球隊等人,同解放軍拖手踢波迎中秋,今日網上流出一條影片,見荷蘭叻與老婆黃杏秀到疑似警署,為警務人員送上奶茶 ...


曾到警總撐警的「荷蘭叻」陳百祥,早前與明星足球隊等人,同解放軍拖手踢波迎中秋,今日網上流出一條影片,見荷蘭叻與老婆黃杏秀到疑似警署,為警務人員送上奶茶及燒鵝等慰勞警隊,撐警心不滅,現場更有不少警察圍埋聽荷蘭叻發言,而前日(16號)網民在facebook群組已上載荷蘭叻與警察的合照,相中見他和8位身穿防暴警察服飾、5位身穿制服的警察影更臉露笑容,舉起Like手勢合照。



一向語出驚人的荷蘭叻探警察時,竟然鼓勵警員開真槍,又指如果他做警務處長,兩個月前已開真槍,在影片一開始,他說:「靠你哋,最後嗰條防線就係你哋,成個香港而家你哋睇住,我唔知香港其他部門點樣睇,我覺得只有警察係唯一最正義、最識道理,其他部門好似幫唔到你哋手咁,我哋呢啲普通市民只可以喺心度支持你,同埋我就一早行出嚟撐你哋,但係我超咗齡,輔警都做唔到,如果唔係,就喺大家左右一齊做,1968年考差人,我諗我都大過晒呢度所有嘅人,因為我都奔緊『七』(就嚟70歲),今年69歲,仲係可以喺警察部成日同你哋啲同事踢波,因為我近旺角,我教出嚟嗰啲足球員係你哋啲教練,不過個個都退晒役。



「最重要係個心,知道大家真係辛苦晒,我係百分百支持你哋,覺得你哋好偉大,佢哋唔止係搞你哋,仲搞埋屋企人,呢啲係完全……我喺香港出世,嗰47年英殖時代,我都未見過,到回歸呢廿年,更加未見過,我係諗都諗唔到香港會係咁。當然係好多嘢出咗問題,教育、成個社會出咗問題,但係冇辦法,就靠你哋去守最後呢條防線,希望你哋繼續,我希望唔使繼續,但冇辦法,暫時都要繼續,我覺得係近尾聲,大家再頂埋呢十日、八日左右,我諗!」



這時候全場笑晒兼鼓掌,陳百祥續道:「過咗國慶,習近平比較得閒,呢個係好公道,佢哋成日話解放軍,其實冇可能係解放軍,因為解放軍係對外敵,就算喺內地都係,軍隊係向外,所謂嘅公安,即係你哋呢班警察係對內,我哋香港內部嘅事情,一定係內部去解決,個問題係幾時解決,即係如果我做警務處處長就好喇!兩個月前已經開咗真槍,就好快解決,不過你哋仲係好忍得,我真係覺得你哋好忍得,俾人掟完汽油彈都唔開真槍,真係好忍得,冇辦法,辛苦晒、辛苦晒大家!」



不少網民感到嘩然難接受,又指荷蘭叻又吹捧自己,批評他鼓勵警員開真槍,有網民覺得無論任何情況:「如果陳百祥企我呢邊,我都覺得好x……但係 popo好受落」、「話冇部門幫到手,只有警察,阿叻呢句毒到呢,將全個政府同警察對立」、「佢做警務處長,可能兩日就輸晒啲錢無糧出」。]





-----------------------------



-----------------------------



荷蘭叻早前探警察時,竟然鼓勵警員開真槍。(網上截圖) 自稱六九奔「七」的荷蘭叻,為警務人員送上奶茶及燒鵝等。(網上截圖) 自稱六九奔「七」的荷蘭叻,為警務人員送上奶茶及燒鵝等。(網上截圖)
聽荷蘭叻發言,在場的警員笑晒兼鼓掌。(網上截圖)

聽荷蘭叻發言,在場的警員笑晒兼鼓掌。(網上截圖)

鍾意就快D Share啦!