掃呢頁CODE去手機

2019年10月29日 星期二

黃祥興(前名:黃長興):黃祥興爆杜之克《金宵》開續集:聽者有份 __,杜之克,黃祥興,黃長興,

黃祥興爆無綫高層杜之克(右下圖)《金宵》開拍續集,人腳聽者有份!無綫藝員黃祥興最近不慎跌倒弄斷右邊鎖骨,日前已經完成手術出院,晚上他到將軍澳電視城出席 ...


黃祥興爆無綫高層杜之克(右下圖)《金宵》開拍續集,人腳聽者有份!


無綫藝員黃祥興最近不慎跌倒弄斷右邊鎖骨,日前已經完成手術出院,晚上他到將軍澳電視城出席劇集《金宵大廈》祝捷會,他說:「已經返咗屋企兩日,感覺都幾好,個關節都郁得幾好,但係都要戴住呢個手托提醒自己。」


黃祥興指完全康復需要三個月時間,但為了大肚的太太可以多點時間休息,也會揸車接送小朋友,他笑說:「本來諗住開始做番GYM,但係依家有排都唔可以操大隻,惟有進行一個減肥計劃,食得健康啲,希望減到好Fit,由依家75公斤減到67公斤。」


黃祥興指只要不是動作戲,隨時也可以開工拍劇,講到劇集開續集,他笑說:「我唔可強逼監製、編審一定有份,但原班人馬收視一定更加高,杜生(無綫高層杜之克)已經話咗聽者有份。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!