掃呢頁CODE去手機

2019年10月26日 星期六

陳貝兒:放射技師戀上農民隱居 陳貝兒:佢無怨無悔 __,陳貝兒,

愛很偉大!由陳貝兒主持的《嫁到這世界邊端3》播放即將進入第2周,「劇情」掀起高潮。這星期她將走訪幾個動人愛情故事,而其中一個「遠方人妻」無論家勢、見識 ...


愛很偉大!


由陳貝兒主持的《嫁到這世界邊端3》播放即將進入第2周,「劇情」掀起高潮。這星期她將走訪幾個動人愛情故事,而其中一個「遠方人妻」無論家勢、見識及學歷都出眾,豈料最終選擇情歸新疆布爾津,與農民出身的丈夫長相廝守。


陳貝兒說:「布爾津離首都烏魯木齊車程8小時,嗰度未被現代工業污染。人妻Grace本來喺醫院做放射技師,中學時已移民澳洲,又喺英國醫院做過,爸爸係位牙醫,但佢突然決定去新疆旅行,喺嗰度就識咗個導遊,即係佢依家嘅老公,冇耐佢就決定退下嚟移居當地,做個普通嘅家庭主婦。」二人結婚時連婚事也沒法得體地辦一場,但Grace仍然無怨無悔,令貝兒深受感動。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!