掃呢頁CODE去手機

2019年10月23日 星期三

歐陽巧瑩《金宵》告別做生仔機器 __,歐陽巧瑩,

歐陽巧瑩肚凸凸出席活動,成個人肥咗20磅!
歐陽巧瑩《金宵》告別做生仔機器無綫咪神歐陽巧瑩近期於神劇《金宵大廈》飾演網紅大騷34C身材,人氣急升,未料原來是她的告別作!昨日她「封咪」出席活動,驚 ...


歐陽巧瑩《金宵》告別做生仔機器

無綫咪神歐陽巧瑩近期於神劇《金宵大廈》飾演網紅大騷34C身材,人氣急升,未料原來是她的告別作!昨日她「封咪」出席活動,驚見脹爆20磅,咪神變「肥瑩」!肚凸凸的她雖否認有孕,但直言將退出幕前專心造人,更豪言:「生得幾多得幾多!」

將滿27歲的無綫藝人歐陽巧瑩(Tammy),憑《3日2夜》大晒34C身材彈出成為咪神,直至早前熱播的《金宵大廈》在單元《洞》飾演網紅「Baby Mia」,大騷事業線成為網民熱話。

身材走樣周身肥膏

去年11月,Tammy與拍拖4年的林師傑舉行婚禮,自此火辣身材開始走樣,昨日她到將軍澳宣傳明珠台台慶節目,赫見她暴脹兩個碼、驚現師奶身形,更肚凸凸惹來懷孕傳聞!事後她接受訪問,記者連聲恭喜,她卻說:「唔使住,真係未有,我呢啲係肥膏,幸福脂肪呀!我之前因為腸胃炎入過醫院,冇事喇!」但又直言想盡快做媽媽,更獲不少圈中人包括林盛斌傳授秘方:「教我想生咩性別就用咩姿勢,老公偏向想生女。」Tammy更坦言會「生到30歲」,形容「生得幾多得幾多」!

《金宵大廈》最後一劇

明年Tammy就約滿無綫,她指現階段最重要的「事業」是建立家庭,因此完約後不打算繼續幕前工作:「其實結婚之後我只係第二次出嚟見人,《金宵大廈》係我最後一套劇喇!依家我足足肥咗20磅。(唔減磅?)做乜要減?做幕前好大壓力,要Keep Fit、曬到成身古銅色準備隨時投入工作,依家真係唔需要。(《金》劇咁受歡迎,唔繼續拍劇唔覺得可惜?)唔會嘅,當然我好開心觀眾鍾意呢套劇,但續集嘅話我肯定唔會拍喇!」又打趣說近日忙於當老公秘書,幫他拍片及剪片,似乎想將陣營轉到網上平台,她說:「經營一個林師傑已經好忙喇!」

穿高踭鞋的歐陽巧瑩以手摸肚。
  • 穿高踭鞋的歐陽巧瑩以手摸肚。
在《金宵大廈》中演網紅,未料是在無綫最後一劇。

  • 在《金宵大廈》中演網紅,未料是在無綫最後一劇。
林師傑完全支持歐陽巧瑩的決定!

  • 林師傑完全支持歐陽巧瑩的決定!

林師傑有共識做父母

對於Tammy退出幕前想盡快當母親,林師傑接受電話訪問時直言「非常支持」,更笑言「1000000000000x想」組織家庭,兩人恨做父母恨到出晒面!他說:「我好鼓勵佢追求做媽媽呢個夢想,就好似佢支持我做音樂一樣,我哋有晒共識,識得因應大家嘅轉變去調整。」問到Tammy不做幕前,會否有經濟壓力?他表示會努力賺錢,更Man爆說:「我會養佢一世!」






鍾意就快D Share啦!