掃呢頁CODE去手機

2019年10月31日 星期四

糖妹:四大慳妹慳出個未來!鍾嘉欣變出四層樓 __,糖妹,鍾嘉欣,

唔好睇少慳妹~精打細算是置富之道,圈中有不少女藝人出道以來慳妹上身,成功「慳出個未來」,除慳出「磚頭」外,更成功慳得另一半及名利,令人嘩然!鍾嘉欣鍾嘉 ...


唔好睇少慳妹~


精打細算是置富之道,圈中有不少女藝人出道以來慳妹上身,成功「慳出個未來」,除慳出「磚頭」外,更成功慳得另一半及名利,令人嘩然!


鍾嘉欣
鍾嘉欣(Linda)入行多年,靠客戶贊助服裝,出入乘搭公共交通工具,拍劇亦甚少「萬歲」,因她將血汗錢全投資在「磚頭」上,在香港及加拿大兩地合共持有四層樓,市值超過3,600萬。


黃翠如
「富貴千金」黃翠如生活平民化,愛執平貨外,拍劇時曾為慳的士錢而夜宿無綫。她與親友外出食飯,不單將剩菜打包,連湯汁亦唔嘥,最終慳出個老公蕭正楠。二人去年結婚,阿蕭自言被她「又慳、又易氹、又明事理」性格吸引,翠如更用私己錢買入上環一個商業單位收租。


菊梓喬
13歲起就姐兼母職,賺錢養妹的菊梓喬(Hana)為圓歌唱夢,入行時為慳錢除一日三餐食米粉外,甘做宅女減低使錢機會,病也不睇醫生,只以洋葱或蒜頭蒸水飲。如此刻苦耐勞,網友都大讚她形象正面健康。今年初終於苦盡甘來,首奪「最受歡迎女歌星」獎。榮升一姐的她仍不改慳家本色,向公司借車代步,一年後歸還。


衛詩雅
衛詩雅為圓上車夢,多年死慳死抵,試過拿開工飯盒回家吃,電話壞掉亦自行修理,最終在2017年以780萬港元購入一個348呎單位。已收樓的她卻沒有錢裝修,到12蚊店狂掃平價日用品,又在內地網購傢俬,自行安裝,無非為慳錢!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!