掃呢頁CODE去手機

2019年10月15日 星期二

張頴康:爆馮盈盈唔畀錫嘴 張頴康:唔理佢點喇! __,張頴康,馮盈盈,

張頴康話唔理得咁多,一嘢掟盈盈落床。藝人張頴康到將軍澳出席新劇《解決師》首播飯局,講到昨晚電視播放了他跟馮盈盈一場超激浴室親熱戲,他笑言並不享受:「地 ...


張頴康話唔理得咁多,一嘢掟盈盈落床。


藝人張頴康到將軍澳出席新劇《解決師》首播飯局,講到昨晚電視播放了他跟馮盈盈一場超激浴室親熱戲,他笑言並不享受:「地方又細,天氣又凍,拍足幾個鐘,拍完個背都好痛,盈盈就話佢皺晒皮,點Enjoy?(咬埋耳仔喎!)係呀!因為好多近鏡,我可以畀人摸嘅地方都畀盈盈摸晒。」


他直言不知道會先播放這場戲肉,並指劇中尚有一場睡房戲:「拍咗場睡房先,當時盈盈話唔好錫嘴,驚男友嬲,我都輔導咗佢成個月,但當晚搞到半夜四點,仲唔拍就收廠,所以唔理佢點喇!照掟佢落床。」問到老婆睇片後反應,他表示表面上冇嘢:「但瞓覺佢唔畀我錫呀!通常我同女演員拍完親熱戲,佢都唔畀錫,都要隔一日先再錫得。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!