掃呢頁CODE去手機

2019年10月15日 星期二

徐熙媛大S:自責耽誤咗大S!汪小菲:她定有更好成就 __,大S,徐熙媛,汪小菲,

汪小菲話如果唔係因為佢,大S一定有更好嘅成就!台灣藝人徐熙媛(大S)同老公汪小菲婚後一直相當恩愛,仲生咗一仔一女,家庭生活相當幸福美滿。不過今日凌晨, ...


汪小菲話如果唔係因為佢,大S一定有更好嘅成就!


台灣藝人徐熙媛(大S)同老公汪小菲婚後一直相當恩愛,仲生咗一仔一女,家庭生活相當幸福美滿。不過今日凌晨,汪小菲就喺微博轉發咗一輯大S喺2006年出席康城電影節嘅相,留言:「我怎麼感覺是我把我老婆耽誤了,要不是因為我,她一定有更好的成就吧。」雖然睇落有啲自責,但都感覺到背後充滿幸福同為老婆自豪。網友亦紛紛留言話大S有佢同兩個仔女都好幸福,有個美滿嘅家庭都係人生一大成就呀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!