掃呢頁CODE去手機

2019年10月24日 星期四

陳庭欣:陳庭欣返工撞車 架車凹晒! __,陳庭欣,

好彩人冇事咋!前港姐陳庭欣喺網上透露佢返工時發生交通意外,見佢架車仲撞凹晒,不過幸好佢話自己只係左邊面頰顴骨位置撞瘀,其他位置冇受傷:「剛剛番(返)工 ...


好彩人冇事咋!


前港姐陳庭欣喺網上透露佢返工時發生交通意外,見佢架車仲撞凹晒,不過幸好佢話自己只係左邊面頰顴骨位置撞瘀,其他位置冇受傷:「剛剛番(返)工路上遇到小小交通意外,幸好的士司機及的士上兩位乘客都無受傷,而我只是輕輕左邊面頰顴骨位置撞瘀咗。大家揸車真係要小心啲,特別係繁忙時間,唔好咁心急cut線啊!」最緊要人冇事!


Toby回覆東網時表示:「當時我同架的士都係向將軍澳隧道方向行駛,可能有人心急撞咗去我架車尾部,好在的士上兩位乘客都有戴安全帶都冇事。咁大家處理完之後,我趕住返無綫,我仲車埋的士上兩位乘客去調景嶺,之後我都有同家人和男友報平安。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!