網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月27日 星期日

熊黛林:【結婚三周年】熊黛林挨實老公:依靠着你 __,熊黛林,

話咁快就結婚三周年。名模熊黛林(Lynn)與郭可頌於2016年拉埋天窗,並於去年4月誕下孖女Kaylor及Lyvia,現時Lynn減產專心留在家中照顧 ...


話咁快就結婚三周年。


名模熊黛林(Lynn)與郭可頌於2016年拉埋天窗,並於去年4月誕下孖女Kaylor及Lyvia,現時Lynn減產專心留在家中照顧女兒。今日係二人嘅結婚3周年紀念日,Lynn於社交網上載與老公嘅合照,相中Lynn挨實老公膊頭,並流露出冧爆甜笑。佢又留言笑指差啲掛住湊女而忘記呢個大日子:「光顧着照顧孖寶,差點忘記今天是甚麼重要的日子了,三周年,依靠着你!」但老公一啲都冇介意,仲留言送上三個「錫錫」嘅表情符號,隔空向老婆獻吻。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!