網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月27日 星期日

何猷君:何猷君榮升爸爸嗌興奮 揚言要生3個以上 __,何猷君,

何猷君今日到醫院探望太太奚夢瑤及囝囝!賭王何鴻燊四房兒子何猷君太太奚夢瑤早前誕下兒子Ronaldo,連日都低調在醫院照顧妻兒的猷君未有公開現身,今日約 ...


何猷君今日到醫院探望太太奚夢瑤及囝囝!


賭王何鴻燊四房兒子何猷君太太奚夢瑤早前誕下兒子Ronaldo,連日都低調在醫院照顧妻兒的猷君未有公開現身,今日約1時45分在醫院出現,並在門口與一班朋友聊天。當記者上前時,他立即轉身走,問到榮升為爸爸心情如何?他邊笑邊舉起手指公,並表示:「興奮。」


大約2時半,猷君與朋友步出醫院並接受訪問,提到兒子何廣燊,他笑說:「好奇妙,仲係適應緊,好開心,多謝大家。」問到他湊小朋友如何?他說:「OK,都學識點樣餵同掃風。(BB幾時出世?)22號。」又指爸爸已看過孫仔,並表現開心。


送禮唔輕手


至於問到太太何時出院,他則說:「未知,唔清楚,等佢覺得身體OK舒服。(太太精神點?)冇問題,好健康,母子都好健康,多謝大家關心。」談到如何獎勵太太,他大賣關子說:「禮物就唔方便講,一定唔會輕手。(諗好送咩?)諗好,一定係佢鍾意,第時BB又用到嘅嘢。而提到兒子乳名為「荷葉飯」,他笑說:「阿媽改,全部都有個荷字,之後嗰個就唔知荷咩喇。」


至少生3個


再問到會否努力再追多個?猷君說:「阿媽實想,我都想,大家都鍾意小朋友,我都希望何廣燊有細佬妹,自己細個有咁多兄弟姊妹咁開心,希望佢都有。(自己想生幾個?)3個以上,可能太太聽到唔開心,好辛苦。(想仔定女?)之後冇壓力,順其自然,係仔係女都開心。」




---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!