網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月27日 星期日

蔡明芳Jessica蔡明思:余香凝成功搶花球 陳詩欣嬲嬲豬 __,Jessica,余香凝,陳詩欣,

余香凝成功搶花球。組合SuperGirls嘅Jessica(蔡明思)在台灣下嫁台籍男友陳冠廷,婚宴時有新娘子拋花球環節,見Jessica用力一拋,最後 ...


余香凝成功搶花球。


組合Super Girls嘅Jessica(蔡明思)在台灣下嫁台籍男友陳冠廷,婚宴時有新娘子拋花球環節,見Jessica用力一拋,最後成功接到花球嘅余香凝(Jennifer)開心到飛起,紮紮跳,又笑到見牙唔見眼!Jennifer隨即上台同新娘子嚟個擁抱,合照留念,之後佢仍然High到爆,仲拍片喺社交網開心Share:「我搶到個花球呀!」不過坐喺旁邊嘅陳詩欣就扮作不滿話:「我好嬲呀!明明係我㗎!」Jennifer即刻反駁:「你都嫁得出我冇呀!」十分搞笑!好多網民都留言希望Jennifer盡快遇到真命天子啦。及後,組合C AllStar成員陳健安(On仔)與Super Girls成員吳嘉熙(Cheronna)上台獻唱。
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!