掃呢頁CODE去手機

2019年10月10日 星期四

【憑良心做事】《東張》林泳淘愧受「民主女神」稱號 每見學生被打心痛難眠 __,女神,林泳淘,

(攝影:Matt)
一條《逃犯修例》令香港陷入半癱瘓,社會瀰漫一片白色恐怖,在社交媒體遇上不同政見,便有機會被「祭旗」。林泳淘(Wingto)是90後女生,今年29歲,參 ...


一條《逃犯修例》令香港陷入半癱瘓,社會瀰漫一片白色恐怖,在社交媒體遇上不同政見,便有機會被「祭旗」。



林泳淘(Wingto)是90後女生,今年29歲,參加《2012年香港小姐競選》晉身娛樂圈,一出藝訓班便加入《東張西望》做主持,一做便7年。今年3月,泳淘因為反對《逃犯(修訂)條例》,在IG出post呼籲人上街遊行,怎料成為禍根,上月底突然收到公司電話,要即時解約。「當初真係冇諗過咁大件事,我係日日睇新聞,基本上只鍾意睇時事,睇見呢個條例,我好驚喎⋯⋯我唔係專業,但有幾點覺得好可怕,尤其其他國家嘅人嚟香港,都可能會被帶走一啲佢哋覺得所謂嘅政治罪犯。以前香港人比較政治冷感,既然我睇到就希望推吓大家,但並冇話要針對任何嘢,有人話你係呢邊(黃絲),但香港人從來冇覺得反呢條條例就等如港獨,大家只不過想要一個自由安全嘅香港。」



泳淘欲言又止,因為受訪前,不少朋友都勸她避談政治,但她卻希望能本着良心做事。提到前線勇武,更甚是十餘歲的小朋友,更是令人心酸,她眼泛淚光說:「嚟到而家,成件事係好心痛⋯⋯你見到好多新聞,或者好細個小朋友俾人打,咁先會令我覺得,我只能默默去幫人,而唔可以好出面咁同人講,因為人哋要出嚟遊行或者做任何嘢,係人哋嘅選擇,唔應該出自我把口,如果人哋有咩事嘅話,我覺得呢件事係唔啱。」這幾個月,每晚有抗爭都會令她徹夜難眠:「因為我會睇通頂,每次都會問點解,良心,係人類最後嘅把關,我只可以咁講。」



被外界封做《東張》民主女神,泳淘坦言受之有愧:「每次聽到,都希望大家千祈唔好咁諗。呢件事上我冇做乜嘢,只係一開頭叫人留意,同朋友share吓,但冇真正做到好似佢哋(前線)咁,佢哋先至係真正努力嘅人,自己付出嘅努力遠遠追唔到佢哋,唔好咁嗌我,真係自愧不如。」泳淘只能叫大家「Be Water」:「我唔會批評前線啱定錯,但面對防暴喺對面,咁不如你哋走啦,我真係好心痛,睇住Live,打佢哋就好似打自己一樣咁痛。」



成為失業大軍,泳淘不擔心將來冇工開,反而安於天命,說:「Touch wood真係冇嘢做,香港地咪去7仔打工囉,應該餓我唔死嘅。」泳淘自言非大富之家,幸有家人疼錫,還有一位拍拖12年的初戀男友,她一臉「冧滋滋」說:「我打畀佢(男友)話我俾人炒咗,佢話『天呀,咁我今次真係要養你喇』,我話『係呀』,哈哈。養唔養得起我?平有平養,貴有貴養啦,我冇所謂。」



泳淘自爆是女追男,大讚男友100樣好:「當年考完中五,去聖誕舞會見佢好純,唔係靚仔,但一個人坐喺度唔出聲好可愛,我就撩佢玩,之後發覺佢好好。我喺佢身上學到好多嘢,拍拖咁耐從未見過佢發脾氣,或者講人壞話。」她坦言初入行時不想令fans失望,所以不公開拍拖,現在亦希望保護男友,她說:「始終係圈外人,我有時出街都好驚俾人認到,反而佢冇所謂,成日叫我唔好咁執着,人生好短暫,要活得開心,睇吓發哥活得幾自在。」



除了民主女神,擁有35E豐滿上圍的泳淘亦有《東張》咪神封號,她苦笑說:「拍《3日2夜》着泳衣出鏡,年紀大咗,而家諗番係咪黑歷史,有咩新聞都係cap張想當年圖。」泳淘自言是保守派,當年參選港姐亦是半推半就,她說:「媽咪係一個好傳統嘅女人,但佢竟然話『有乜所謂呀,你咪畀人睇一次囉』。當年我啱啱讀完書,冇嘢做,屋企人想我去英國讀書,咁啱嗰年就係去英國拍外景,屋企人就話有得去英國旅行,賺咗啦,好市儈,哈哈。」同屆落選港姐楊斯雅,早前在網上爆料指有圈中女星「做雞」或被包養,泳淘表示不敢肯定,但承認自己inbox亦有收過問價短訊:「試過話30萬同你食餐飯,唔應就一路加上去,我覺得冇需要回覆,唔覆佢唔會煩你。但有時同行朋友都會講笑,原來我咁值錢㗎!」



未來路長,泳淘坦言最不捨得《東張》一班同事,她說:「大家好似屋企人,每星期見4至6日,真係最掛住佢哋。有時做《東張》要兼顧拍劇,真係試過做訪問時太攰,喺嘉賓面前瞓着咗,幕後同事會好快安排我上車休息,再幫我解圍,好錫我。」稍後,泳淘會與好姊妹利穎怡和尹詩沛一齊開網店賣首飾,並有機會拍由歐錦棠監製的ViuTV新劇《打天下》,雖然是執二攤,但她完全不介意,希望將來可以作多方面發展。





採訪:嵐山

攝影:Matt

攝錄:Ricky Ip





-----------------------------



-----------------------------



(攝影:Matt) 林泳淘在《東張》工作7年,與台前幕後感情深厚。(資料圖片) 林泳淘在《東張》工作7年,與台前幕後感情深厚。(資料圖片)
 林泳淘被封《東張》民主女神,她自言當之有愧。

林泳淘被封《東張》民主女神,她自言當之有愧。
 泳淘因為呼籲人遊行,結果疑因政治立場遭無綫解僱。

泳淘因為呼籲人遊行,結果疑因政治立場遭無綫解僱。
 泳淘有一位拍拖12年的初戀情人,笑言男友已承諾養起她。

泳淘有一位拍拖12年的初戀情人,笑言男友已承諾養起她。
林泳淘拍《3日2夜》時勁騷好身材,成為經典cap圖。(無綫電視截圖)

林泳淘拍《3日2夜》時勁騷好身材,成為經典cap圖。(無綫電視截圖)
林泳淘採訪光復屯門當日,被示威人士鬧走,她坦言好唔開心。(無綫電視截圖)

林泳淘採訪光復屯門當日,被示威人士鬧走,她坦言好唔開心。(無綫電視截圖)
林泳淘主持《東張》外景時,疑真空上陣,曾成為熱話。(無綫電視截圖)

林泳淘主持《東張》外景時,疑真空上陣,曾成為熱話。(無綫電視截圖)
林泳淘與姊妹利穎怡和尹詩沛一齊開網店賣首飾。(IG圖片)

林泳淘與姊妹利穎怡和尹詩沛一齊開網店賣首飾。(IG圖片)
泳淘向來會將一半人工給父母,現在被炒,家人亦沒有給予壓力。(IG圖片)

泳淘向來會將一半人工給父母,現在被炒,家人亦沒有給予壓力。(IG圖片)
泳淘自言非出身大富之家,但有家人疼愛。(圖片由受訪者提供)

泳淘自言非出身大富之家,但有家人疼愛。(圖片由受訪者提供)
旦哥是藝訓班導演,與一班學員間中仍有見面。(IG圖片)

旦哥是藝訓班導演,與一班學員間中仍有見面。(IG圖片)
林泳淘參加2012年港姐入行。(資料圖片)

林泳淘參加2012年港姐入行。(資料圖片)
林泳淘反對修定逃犯條例,曾呼籲大眾參予遊行。(資料圖片)

林泳淘反對修定逃犯條例,曾呼籲大眾參予遊行。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!