掃呢頁CODE去手機

2019年10月10日 星期四

楊秀惠:楊秀惠秘婚!湯洛雯朱千雪全不知情勁驚訝 __,朱千雪,楊秀惠,湯洛雯,

真係收得好埋喎!現年35歲的無綫花旦楊秀惠驚爆已成為人妻,原來她已於年初在外地與圈外男友葉世揚秘婚,並於上月在香港入紙申請註冊。圈中好友湯洛雯對於好姊 ...


真係收得好埋喎!


現年35歲的無綫花旦楊秀惠驚爆已成為人妻,原來她已於年初在外地與圈外男友葉世揚秘婚,並於上月在香港入紙申請註冊。


圈中好友湯洛雯對於好姊妹秘婚,她表示 :「睇新聞先知道,好突然,當然恭喜佢,好戥佢開心,因為我都認識佢男友,一直都希望佢哋拉埋天窗,真係好好、好感動,好似童話故事咁。」朱千雪亦稱不知情:「我都係啱啱睇報道先知,恭喜晒佢,戥佢開心,佢秘密結婚都係好事,佢風格一向都係好低調,祝佢哋幸福快樂。」蔡思貝就說:「恭喜佢呀,祝福佢幸福快樂。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!