網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月1日 星期五

【搞邊科●女兒上年嫁百億曾文豪】李美慧媽咪做散工萬聖節扮鬼 時薪156蚊 __,曾文豪,李美慧,

邊個會估到!到底搞甚麼?上年,女兒李美慧嫁百億家族富豪曾文豪,今年暑假,剛榮升外婆的她,還跟着女婿在法國南部的別墅度假幾個月。轉過頭,李美慧媽咪竟然在 ...




邊個會估到!到底搞甚麼?

上年,女兒李美慧嫁百億家族富豪曾文豪,今年暑假,剛榮升外婆的她,還跟着女婿在法國南部的別墅度假幾個月。轉過頭,李美慧媽咪竟然在萬聖節打工,在海洋公園的哈囉畏扮鬼嚇人,這份工,時薪約156元,如果表現好,有機會額外分20%獎金。

不過,只要睇到相,見到她的開心笑容,不難想像AUNTIE點解要做呢份工。其實,李美慧媽咪同女婿一樣玩得,身邊不乏二十多歲的年青人朋友。自從數年前去過哈囉畏鬼屋玩之後,便鍾意咗玩呢個遊戲,但不是被嚇而係去嚇人。李美慧亦十分孝順,每年呢個日子都會帶朋友去玩撐媽咪場。

事實,Auntie早已經生活無憂,事關早年她喜歡投資磚頭,尤其北京房地產巿場,在香港半山干德道也有物業,李美慧出嫁的地方,就是媽咪自資物業,巿值超過二千萬,所以做freelance都是純為自娛。不過今年31號正日海洋公園以安全為由,取消所有哈囉喂節目,唯有等下年再返工玩過。

-----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

詳情地址


鍾意就快D Share啦!