網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月1日 星期五

【預演婚禮】林峯入紙結婚後 首次拖張馨月晒愛 __,張馨月,林峯,

攝影:沈健程、攝錄:仇志德
陳山聰今日做新郎,與太太Apple在九龍一間酒店擺喜酒,山聰「兄弟」胡定欣、胡蓓蔚、謝東閔等均有到賀,剛升任做老爺的曾志偉亦有出現。而早前秘密入紙申請 ...


陳山聰今日做新郎,與太太Apple在九龍一間酒店擺喜酒,山聰「兄弟」胡定欣、胡蓓蔚、謝東閔等均有到賀,剛升任做老爺的曾志偉亦有出現。而早前秘密入紙申請結婚的林峯和張馨月亦趁住這個開心日子,首次一齊公開露面。兩人手拖手表現恩愛,十足預演婚禮,林峯手指指教張馨月望鏡頭,但未有接受訪問,拍照後,林峯輕按張馨月纖腰入場。

相關新聞:【新娘晒巨鑽】陳山聰白色背心look娶老婆 腋下毛飛出斟茶



另一對盛傳下年結婚的袁偉豪和張寶兒十足糖黐豆般現身,袁偉豪朝早有觀禮:「好感動,未roll機山聰已經飲泣。我哋成為咗跑步朋友後,成日都會傾心事,今日見佢成家立室,做個有腰骨嘅男人,都好戥佢開心。今晚活動、結婚安排都由山聰策劃,唔使太太參與。」他笑言今日「學到嘢」,至於自己何時成家立室,做另一位有腰骨男人?他說:「不嬲都有,但要攞牌,排定隊都啱,到時通知大家。」



而吳卓羲表示跟陳山聰相識超過20年,他說:「入行嗰時先識佢,仲見到佢唱嗰首歌《ABC》㖭。今日嚟恭喜佢,好耐之前佢叫留定呢個期出席婚宴,近排見山聰好多嘢都好好,真係恭喜晒。」問送甚麼禮物給兄弟?吳卓羲說:「冇乜特別喎,睇佢都係要cash多,送錢囉。希望佢再下一城攞個視帝啦,我都有睇佢劇集㗎,成績咁好都戥佢開心,而家又娶到個好老婆喇。」問吳卓羲自己又如何時,他表示:「我都有啲失落,緣份嘅嘢嚟到就有㗎啦,但暫時未識到,仲畀阿峯(林峯)爬咗我頭㖭。」他更笑言:「有嘅時候就會話畀大家聽㗎喇。」

相關新聞:【曾斷交6年】伍詠薇怕出席山聰婚宴忍唔住喊:姊弟感情經歷過山車般不容易



採訪:卓寶花



-----------------------------



-----------------------------



攝影:沈健程、攝錄:仇志德 林峯與張馨月入紙後首次雙雙出席公開場合。 林峯與張馨月入紙後首次雙雙出席公開場合。
 林峯非常風騷。

林峯非常風騷。
 有傳兩人下月擺酒。

有傳兩人下月擺酒。
進場時,林峯非常照顧未婚妻。

進場時,林峯非常照顧未婚妻。
袁偉豪與張寶兒盛傳明年結婚,今日袁偉豪表示學到好多嘢。

袁偉豪與張寶兒盛傳明年結婚,今日袁偉豪表示學到好多嘢。
吳卓羲現時仍單身,落後一眾好友。

吳卓羲現時仍單身,落後一眾好友。

鍾意就快D Share啦!