掃呢頁CODE去手機

2019年11月12日 星期二

【有預告嘞】漫畫改編新戲 馬東石變得意粉紅系廚師 __,

好Pink嘅馬東石非常罕見。
【有預告嘞】漫畫改編新戲馬東石變得意粉紅系廚師好Pink嘅馬東石非常罕見。由馬東石、朴正民、廉晶雅及丁海寅等主演的勵志型搞笑喜劇《啟動》將於12月在韓 ...




【有預告嘞】漫畫改編新戲 馬東石變得意粉紅系廚師

好Pink嘅馬東石非常罕見。



由馬東石、朴正民、廉晶雅及丁海寅等主演的勵志型搞笑喜劇《啟動》將於12月在韓國上映,電影海報一曝光,一眾石迷非常喜歡,因為着粉紅衛衣加one length頭嘅大叔實在太好笑。
戲中嘅大叔好鍾意戴頭帶,少女味好濃。
戲中嘅大叔好鍾意戴頭帶,少女味好濃。
電影有大叔仲有丁海寅,香港幾時有得上呀?

電影有大叔仲有丁海寅,香港幾時有得上呀?

官方公開咗馬東石的劇照,他在戲中飾演長風飯館廚師長巨石哥,擁有卓越的廚藝,在美食背後有着一段不為人知的過去。導演表示一見到馬東石,就好自然諗起呢個獨特角色,亦係大叔從未嘗試過的人設與形象,觀眾們必定好期待。

電影講述離家出走的澤日(朴正民飾)與盲目踏入社會並滿腔熱血的尚弼(丁海寅飾),在遇見巨石哥(馬東石飾)後,真正體會到世間的樂趣,而廉晶雅是飾演排球選手出身,擁有辣妹性格的澤日阿媽。




鍾意就快D Share啦!