掃呢頁CODE去手機

2019年11月20日 星期三

陳展鵬:湊女捱到瘦!陳展鵬煮好嘢養番肥太太 __,陳展鵬,

陳展鵬同太太單文柔夫妻檔出席活動。藝人陳展鵬和太太單文柔夫妻檔現身髮型店開幕活動,講到太太單文柔相比未生小朋友時身形更纖瘦?展鵬望着太太笑謂:「係呀, ...




陳展鵬同太太單文柔夫妻檔出席活動。


藝人陳展鵬和太太單文柔夫妻檔現身髮型店開幕活動,講到太太單文柔相比未生小朋友時身形更纖瘦?展鵬望着太太笑謂:「係呀,辛苦佢,唔好意思,係辛苦過以前,因BB開始識行識爬,走嚟走去。」單文柔笑道:「所以我就跟住BB跑嚟跑去。」


講到展鵬搬了很多廚房用具回家,他謂:「其實係贊助商送,希望之後煮多啲好嘢食,養番肥少少太太啦。(邊個下廚?)佢好鍾意廚嘢食,我就做白老鼠,佢就負責煮」講到今年無綫台慶變錄播,事前是否已收到通知?展鵬謂:「真係錄完先知,其實我哋成班藝員都有啲唔開心,因為52年係第一次要錄播,公司可能覺得呢段時間應該要咁做,咁我哋好多同事都孭緊劇喺身,公司都係想保障我哋出入安全順利,都明白呢個決定,等出年台慶大家再練多啲嘢畀大家睇啦。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!