掃呢頁CODE去手機

2019年11月20日 星期三

台慶2019:台慶冇得行紅地氈!究竟邊個最「胸」狠? __,台慶,

今年冇得喺紅地氈搶「峰」頭了!每年無綫台慶各位花旦都會「胸」群而出爭妍鬥麗,但因為今年改播錄影變相冇咗行紅地氈呢個咁精彩嘅環節,令唔少人都好懷念上年港 ...




今年冇得喺紅地氈搶「峰」頭了!


每年無綫台慶各位花旦都會「胸」群而出爭妍鬥麗,但因為今年改播錄影變相冇咗行紅地氈呢個咁精彩嘅環節,令唔少人都好懷念上年港姐馮盈盈唔着底褲嘅超性感造型,而今年佢都不負眾望,改着「肚兜」,除咗佢仲有邊個有睇頭呢?


有份出席台慶嘅小花、花旦都喺社交網大晒靚相,包括陳敏之、陳煒、呂慧儀、唐詩詠、胡定欣、李佳芯、姚子羚、王君韾、鄧佩儀、張寶兒等等,個個都低胸或者Tube Dress露香肩。而歌手吳若希仲自誇:「我看到自己穿成這樣我都嚇壞了~『天哪!完全是標準模特兒的身形呀』」


而當中最性感嘅相信係港姐陳庭欣喇!着上酒紅色配暗花長裙嘅佢看似低調,但原來超級低胸,露出3吋事業線,果然係咪神!而另一港姐朱晨麗就大晒湯碗胸,一樣吸睛呀!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!