掃呢頁CODE去手機

2019年11月20日 星期三

【理大攻防戰】警車衝入人群爆震撼彈 碧街人踩人31傷 __,

被捕者被要求一字排開跪在地上,有如戰俘。李家傑攝棍打急救員 拒讓施救她試圖救人時,有人從後用警棍打她,「速龍打咗我一棍,叫我快啲走……佢話唔到你哋救, ...








被捕者被要求一字排開跪在地上,有如戰俘。李家傑攝 被捕者被要求一字排開跪在地上,有如戰俘。李家傑攝

棍打急救員 拒讓施救

她試圖救人時,有人從後用警棍打她,「速龍打咗我一棍,叫我快啲走……佢話唔到你哋救,仲拖我走,用胡椒噴我,仲再打咗我一棍」。現場很多救護被警察拉走,不讓進行救援,有不少人在旁欲救無從、情緒崩潰。她哭訴警察草菅人命:「點解香港警察可以咁唔人道?點解唔可以救咗人先?」她事後折返現場,已見不少人如「戰俘」般跪在地上等待被拘捕,又有部份人被救出後已失去知覺,亦有人被踩斷手。

有傷者朋友Q(化名)指,前晚11時半收到朋友來電稱被夾在碧街人堆中,背景聽到有人呼救「我隻腳斷啦」、「我要死啦,唞唔到氣」。Q趕到現場時已有數名速龍駐守,現場傳出多人呼救聲,「條冷巷咁窄,幾個成人一齊行都過唔到,堆咗60人仲要有人瞓低咗」。

有街坊欲上前營救,但遭速龍以胡椒噴霧威嚇,「作為守護人民嘅紀律部隊,佢哋眼中,為咗上頭嘅政治目的去捉幾個香港人,係咪重要過人命?」據指,前晚佐敦北海街彌敦酒店附近亦有人叠人事件。

同一晚,旺角彌敦道北行近山東街,有示威者與警方發生衝突,警方向前推進期間,三輛警方小巴高速衝向示威者。大批示威者跌倒,防暴警一湧而上拘捕多人。

昨日警方記者會上,行動部高級警司汪威遜回應稱,快速駕駛不等同不安全,是警方戰術考慮之一,又指警員經訓練,呼籲公眾對警方有信心。有記者質疑此舉罔顧人命,汪惱羞成怒否認,聲稱警方由始至終都沒有做過一件事罔顧人命,反指「過去150幾日,邊個用緊磚頭掟警察,邊個向無辜市民掟汽油彈,邊個因為政見唔同就肆意毆打,一切一切相信都唔係警方」。






鍾意就快D Share啦!