網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月29日 星期五

陳山聰:好少見老婆 陳山聰貪新厭舊睇中高海寧 __,陳山聰,高海寧,

一年拍咗三套劇都咪話唔攰!陳山聰為無綫劇集《大步走》在大埔開工,透露待劇集煞科後隨即到美國登台搵家用。今年拍了三套劇的山聰感到體力透支,會放假休養身體 ...




一年拍咗三套劇都咪話唔攰!


陳山聰為無綫劇集《大步走》在大埔開工,透露待劇集煞科後隨即到美國登台搵家用。今年拍了三套劇的山聰感到體力透支,會放假休養身體進行「造人」大計。同劇的張達倫就形容自己是情慾戲演員,於劇中肉搏連場。


無綫藝員陳山聰、張達倫、張國強與李思雅近日在大埔運動場為新劇《大步走》開工,新劇將煞科,陳山聰透露拍完劇便與李施嬅、馬德鐘等到美國登台搵家用,新年亦會與陳煒到外地登台,繼續搵真銀之餘亦會放假休息,因今年連拍三劇,感覺有點攰,要好好休養再衝刺。


年拍三劇 透支過度


問到休息是否為了生BB?陳山聰笑說:「樣樣都係,順其自然,做乜嘢都需要活力。結婚之後日日開工拍劇,每一日都係收工喺張床先見到老婆,會趁休息多啲時間陪佢。」他計劃明年與老婆到意大利的小島度蜜月。


今年與好友姚子羚已經合作拍了兩套劇,山聰認為係時候抖一抖,與其他「女神」合作,好似高海寧、張曦雯等,他說:「自己最想同胡定欣、袁偉豪,以『JBN』呢個組合拍一套劇,見證大家嘅友情。」


張達倫變情慾專家


而張達倫於劇集後期逐漸變盲,又與陳自瑤有段感情戲,他為追尋目標而跑步,陳自瑤則為他領跑。


張達倫笑謂雖然在《大步走》中跑步戲不算太多,但因同時兼顧《失憶24小時》,故相當忙碌,他笑說:「雖然係有啲辛苦,但係兩個角色都好有挑戰性,好好玩,一個係盲,另一個就做番我『老本行』,做一個衰格、呃錢嘅壞人角色,同江欣燕有好多情慾戲,好似車震、床戲,真係飽晒,自己好似變咗情慾戲演員,欣欣都係大癲大肺,大家好專專業,拍得好順利。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!