掃呢頁CODE去手機

2019年12月4日 星期三

黃浩然:黃浩然結婚14年 親手整浪漫玫瑰燈冧妻 __,黃浩然,

呢個老公冇得頂呀~~~!藝人黃浩然與太太莫家嘉育有兩位公子,雖然二人早前曾傳出情變,不過佢哋以行動證恩愛,原來不知不覺佢哋已經結婚14年、相愛18年, ...




呢個老公冇得頂呀~~~!


藝人黃浩然與太太莫家嘉育有兩位公子,雖然二人早前曾傳出情變,不過佢哋以行動證恩愛,原來不知不覺佢哋已經結婚14年、相愛18年,唔怪得之佢哋一家四口齊齊去咗台灣旅行,而今次個Trip黃浩然仲鬼咁浪漫整愛的禮物贈太太添!


見佢哋一家人未出發先興奮,去到台灣就係咁食好嘢,唔講唔知呢個原來係黃浩然同太太嘅結婚周年Trip,黃浩然仲走咗去整咗盞浪漫到爆嘅玫瑰燈,上面刻住老婆至愛嘅卡通,又寫住「Happy 14th Anniversary」,太太就踢爆呢份係佢哋相愛18年嚟第二份佢自製嘅禮物添,真係冧到暈!而佢同太太都不約而同上載合照到社交網,黃浩然留言:「一段感情能夠走了十八年,真的不容易。除了緣分,還要有愛、包容、忍耐、欣賞、浪漫......我深信最重要的是相方都有堅定的信念,相信大家能一起走一輩子!願我們一起走下去吧!
Happy 14th Anniversary !Love u my Love ❤️」So Sweet~~

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!