網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月28日 星期六

林欣彤:成功控制情緒病 林欣彤下一站紅館 __,林欣彤,

林欣彤愈唱愈好,希望下一個個唱在紅館舉行。歌手林欣彤(Mag)昨晚假旺角麥花臣場館舉行處女售票演唱會,騷後受訪,對於成功開騷感到很興奮:「鬆咗一口氣, ...




林欣彤愈唱愈好,希望下一個個唱在紅館舉行。


歌手林欣彤(Mag)昨晚假旺角麥花臣場館舉行處女售票演唱會,騷後受訪,對於成功開騷感到很興奮:「鬆咗一口氣,大家反應好熱烈,冇諗過second encore都咁多人留喺度,好感動。」她曾努力叫自己忍住唔好喊:「好彩on show忍到,完騷時好想喊,但之後又即刻笑番,但綵排嗰陣見到爹哋唱歌就忍唔住喊。」並解釋與父親合唱《今生今世》的原因:「我覺得今世有佢做我爹哋我好幸福,我好想送呢份禮物畀佢,想喺大台上面好多人聽佢唱歌。(之後想挑戰紅館?)我會努力嘅。」


講到上年因失聲未能開騷,她表示聲帶已康復了八、九成:「始終未100%,但都係磨練。(搵秘方護聲?)媽咪成日煲好多湯水畀我飲,今日又煲咗羅漢果水畀我飲,許廷鏗都有煲羅漢果水畀我飲。」


講到緋聞男友Tyrese到場支持,她表示:「我知呀,多謝佢。(唔叫埋佢上台合唱?)咁我要邀請好多人,好多歌手都嚟咗。(佢唔係特別重要?)大家都咁重要,佢冇咩特別身份,都係普通朋友。」講到去年因失聲搞到身體痛,她解釋是情緒病復發影響埋聲帶及上半身痛:「令我一講嘢出聲就好痛。(依家情緒病點?)都OK,穩定咗,控制緊好好。」之後會休息與好姊妹去旅行。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!