掃呢頁CODE去手機

2019年12月11日 星期三

伍樂怡:伍樂怡煲古裝片上癮 學古箏仲搞埋中樂會 __,伍樂怡,

Kelly玩古箏有一手!藝人伍樂怡(Kelly)早前於無綫台慶節目中表演古箏,穿上中式旗袍演奏時,有姿勢有實際,原來她六年前在加拿大讀大學一年級時,對 ...




Kelly玩古箏有一手!


藝人伍樂怡(Kelly)早前於無綫台慶節目中表演古箏,穿上中式旗袍演奏時,有姿勢有實際,原來她六年前在加拿大讀大學一年級時,對中樂及中國歷史有興趣,結果把心一橫學習彈古箏,她說:「以前成日睇古裝片,鍾意到喺學校同啲同學搞咗個中樂會,玩得好開心,係近年返咗香港先冇乜點掂古箏。」


沒料到有機會再大顯身手,她為此特別於事前花了半個月時間苦練,重拾手感:「當時公司仲未畀演出嘅樂譜我,我係練住其他歌先,每日練個幾兩個鐘,到綵排時就拎埋個古箏返去,好認真對待呢件事。我幾滿意出嚟嘅效果,希望之後再有機會參與呢啲音樂表演」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!