掃呢頁CODE去手機

2019年12月3日 星期二

【頭條獨家】自爆曾被「鹹濕婆」非禮 江嘉敏學跆拳道防狼 __,江嘉敏,

江嘉敏拎完跆拳道黃帶,𠵱家努力進階中。
【頭條獨家】自爆曾被「鹹濕婆」非禮江嘉敏學跆拳道防狼江嘉敏拎完跆拳道黃帶,𠵱家努力進階中。TVB上位小花江嘉敏(Kaman)下個月才開劇,難得輕鬆放大 ...




自爆曾被「鹹濕婆」非禮江嘉敏學跆拳道防狼江嘉敏拎完跆拳道黃帶,𠵱家努力進階中。TVB上位小花江嘉敏(Kaman)下個月才開劇,難得輕鬆放大 ...




【頭條獨家】自爆曾被「鹹濕婆」非禮 江嘉敏學跆拳道防狼

江嘉敏拎完跆拳道黃帶,𠵱家努力進階中。

TVB上位小花江嘉敏(Kaman)下個月才開劇,難得輕鬆放大假,Kaman卻選擇學嘢增值自己,啱啱報考電單車1 take pass強制試,又學緊跆拳道,上咗幾堂經已去到黃帶級數,她一臉滿足地說:「學完可以健康啲,必要時又可以防吓狼!」原來入行前她試過喺港鐵車廂被摸Pat Pat,摸她的竟然是一位姨姨咁款嘅「鹹濕婆」,因為呢段不快經歷,提醒她要去保護一吓自己。採訪:方騫平

初學時撻到散晒。
初學時撻到散晒。
Kaman學嘢都幾快上手,係聰明女一名。

Kaman學嘢都幾快上手,係聰明女一名。

25歲的江嘉敏多才多藝,以前就學彈琴、畫畫,長大後就學跆拳道、揸電單車,全部都係自己想學的,尤其跆拳道,拍劇都有用,「之前拍《誇世代》時我畀張繼聰撻過,又撻過對手,感覺相當過癮,所以好想去學。啱啱上堂時打到成個人散咗,不過真係瘦咗,條腰少咗1吋,本想學埋埋身戰術,但男友Anthony唔批准,話要預埋佢先好去學,所以我改咗學好有型嘅踢板,學跆拳道佢又唔怕我變粗魯,哈!但返屋企,我都有拎佢個patpat當沙包踢嚟練習㗎!」

呢世都記得

問到可曾試過被性侵,所以要學防狼術?Kaman坦言入行前試過喺港鐵被非禮,真係講起都嬲爆:「當時車廂都幾迫,有個正正常常look嘅『姨姨』摸我條腰再摸我patpat,因為對方係女人,我不以為意,以為太迫佢先會掂到我,跟住我就喺下一站,行咗去下一卡車廂,點知佢跟埋嚟,過一陣又再摸,我咪開聲問:『摸夠未?』點知仲畀佢大大聲鬧返轉頭:『我係女人,點會摸女人?你有病就去睇醫生』真係嬲死我呀,佢鬧完我之後就落車,擺明係心虛。(當時著短裙仔好誘人?)唔係呀,著tee同牛仔褲。」呢件事令她留下永不磨滅記憶。

做一字馬冇難度。

做一字馬冇難度。
拎到黃帶個樣幾得戚。

拎到黃帶個樣幾得戚。


拍《誇世代》時同陳華鑫對打。

拍《誇世代》時同陳華鑫對打。
啱啱報咗考電單車,明年初挑戰自己。

啱啱報咗考電單車,明年初挑戰自己。
入行前坐港鐵有過不愉快經歷,所以Kaman𠵱家好少單獨去搭港鐵。

入行前坐港鐵有過不愉快經歷,所以Kaman𠵱家好少單獨去搭港鐵。
江嘉敏係「宅男女神」,樣靚身材好。

江嘉敏係「宅男女神」,樣靚身材好。
男友唔準她學埋身戰術,可能怕女友學習時會蝕底。

男友唔準她學埋身戰術,可能怕女友學習時會蝕底。

鍾意就快D Share啦!