網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月31日 星期二

馮盈盈:轉玩地下情?馮盈盈兩日前仲同寶寶去Wet __,馮盈盈,

馮盈盈叫大家唔好亂咁揣測。藝人馮盈盈於社交網宣布同醫生男友鍾文浩(寶寶)分手,四年情玩完,之後出席無綫新劇活動,喊住話分手原因是「相處容易同住難」,並 ...




馮盈盈叫大家唔好亂咁揣測。


藝人馮盈盈於社交網宣布同醫生男友鍾文浩(寶寶)分手,四年情玩完,之後出席無綫新劇活動,喊住話分手原因是「相處容易同住難」,並已各自搬離同居愛巢。一對情侶分開確是教人傷感,不過分手消息一出,不少網友卻質疑馮盈盈是否「真.分手」,更有網友指兩、三日前才見過兩人在中環嘉年華拍拖遊玩,全無半點分手迹象,所以質疑有人為保事業,由愛得高調轉為地下情!


對於網友的疑問,馮盈盈表示:「確實有去過,照我所講,我哋仍然係朋友,由於從未一齊去過嘉年華,所以先約埋一齊去。」盈盈直言明白到短時間內一定會有很多流言,但她不擔心,並謂:「始終我哋嘅感情事,只有我哋兩個最清楚,多謝大家關心,只可以講我已經坦白交因。」她還再度重申分手從來與第三者無關,請大家不用再有太多的揣測。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!