掃呢頁CODE去手機

2020年1月2日 星期四

叱咤2019:叱咤:軒仔謝安琪冧莊奪男女金 __,張敬軒,謝安琪,軒仔,

恭喜晒!《叱咤頒獎禮》頒發男、女歌手獎。幾個歌手單位輪流講2019年學到的東西,其中許廷鏗哽咽講到2019年的演唱會是做給當時離世的公公睇:「都算好彩 ...




恭喜晒!


《叱咤頒獎禮》頒發男、女歌手獎。幾個歌手單位輪流講2019年學到的東西,其中許廷鏗哽咽講到2019年的演唱會是做給當時離世的公公睇:「都算好彩,30歲先第一次感受人生嘅失去,我之前一直唔容許自己唔開心,但2019年就學識要擁抱呢樣嘢,做完演唱會我可以好proud咁同公公講做到,而開心嘅係2019年做咗隻滿意嘅大碟。」


隨即向每人派發男、女歌手及組合的獎的卡片,每人自揭自己的獎,其中女金至銅是謝安琪、鄧小巧及AGA,小巧更是首次打入女歌手獎,揭開時更尖叫和喊。而男金至銅是張敬軒、陳柏宇及許廷鏗,其中許廷鏗更忍不住喊,但軒仔未有到場,而謝安琪和軒仔冧莊得到金獎,而軒仔更是第四度得到男金!而組合金至銅就是Dear Jane、Nowhere Boys及小塵埃。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!